به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - محكومیت قتل و تجاوز به دختر بچه مسلمان توسط یك منحرف جنسی

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

محكومیت قتل و تجاوز به دختر بچه مسلمان توسط یك منحرف جنسی

تاریخ:سه شنبه 31 فروردین 1395-02:24 ب.ظ

http://gilnegah.ir/wp-content/uploads/2016/04/photo_2016-04-16_17-33-22.jpg
محكومیت قتل و تجاوز به دختر بچه (ستایش )مسلمان توسط یك منحرف جنسی


 ما فعالان حقوق بشر و محیط زیست ایران ضمن محكومیت این عمل كثیف و غیر انسانی و با تشكر از نیروی انتظامی ایران كه در اسرع وقت اطلاع رسانی
 و متهم را دستگیر نمودند از نمایندگان مجلس در خواست قانون مطابق به روز را داریم و اگر خدایی نكرده شخصی منحرف وقتی عملی را انجام داد  وقتی
بداند كه بعداز این  تجاوز اگر شناسایی شد نهایتا چندین سال زندانی ا بد برای وی است  نهایتا خود را معرفی و فرار می كند  و دیگر مرتكب قتل یك خردسال نمی شود ....  با این حادثه و حوادث مشابه پی می بریم  كه قانون مجازات مشكل دارد و باید  بررسی دوباره انجام شود و حداقل به نظرمن  حكم اعدام باید بخااطر  روز
حذف و مجازات مشابه جایگزین این قوانین شود تا منحرفین یا افراد مشابه بعداز مرتكب گناه و جرم  دیگر بخاطر حكم اعدام در صورت شناسایی مرتكب  قتل نشودند
 ما این عمل غیر انسانی را محكوم می كنیم و از ناجا بخاطر سر یع عمل كرد تشكر می كنیم و به خانواده داغدار  ستایش تسلیت می گوییم
انشا االله دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم انشا الله این در صورتیكه كه قانون متناسب  و تربیت سالم در مدارس ( آموزش جنسی و.. )و خانواده حاكم شود.

 اا دارستانی  فعال حقوق بشر و محیط زیست dardnews.ir




ژ"
نظرات() 
how to get help in windows 10
سه شنبه 25 تیر 1398 07:49 ب.ظ
Everyone loves what you guys tend to be up too.
This kind of clever work and coverage! Keep up the fantastic works guys I've included you
guys to my blogroll.
Grupo Coral
یکشنبه 19 خرداد 1398 04:37 ب.ظ
A fascinating discussion is definitely worth comment.
I think that you ought to write more about this subject, it might
not be a taboo matter but usually people do not discuss such issues.
To the next! Many thanks!!
https://tinyurl.com
یکشنبه 19 خرداد 1398 12:07 ب.ظ
Usually I don't read post on blogs, but I wish to say that this
write-up very compelled me to try and do so! Your writing taste has been surprised me.
Thank you, quite nice article.
new playstation 4 games
جمعه 17 خرداد 1398 08:45 ب.ظ
Fastidious answer back in return of this difficulty with solid arguments
and telling the whole thing concerning that.
Evelyne
پنجشنبه 16 خرداد 1398 09:20 ق.ظ
This is very interesting, You're a very skilled blogger.
I have joined your feed and look forward to seeking more of your fantastic post.
Also, I've shared your website in my social networks!
Tisha
پنجشنبه 16 خرداد 1398 01:28 ق.ظ
What i don't understood is if truth be told how you're not
really a lot more smartly-appreciated than you may be right now.
You're so intelligent. You recognize thus considerably
in relation to this matter, made me in my opinion imagine
it from a lot of various angles. Its like men and women are
not involved until it's something to accomplish with
Girl gaga! Your own stuffs outstanding. All
the time deal with it up!
Danilo
چهارشنبه 15 خرداد 1398 02:53 ب.ظ
Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have truly enjoyed browsing
your blog posts. In any case I'll be subscribing to your
feed and I hope you write again very soon!
Astra Investimentos
جمعه 3 خرداد 1398 03:22 ب.ظ
Just want to say your article is as amazing. The clarity in your
post is just nice and i can assume you are an expert on this subject.

Fine with your permission let me to grab your RSS feed to keep up to
date with forthcoming post. Thanks a million and please keep up the
gratifying work.
tinyurl.com
پنجشنبه 2 خرداد 1398 10:23 ق.ظ
I am regular reader, how are you everybody? This paragraph
posted at this web site is really good.
Damon
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 06:12 ب.ظ
bookmarked!!, I like your web site!
http://tinyurl.com/y39y3kaj
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 07:38 ب.ظ
Nice blog here! Also your website loads up very fast!
What host are you using? Can I get your affiliate link to your
host? I wish my site loaded up as fast as yours lol
Stevie
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 02:27 ب.ظ
Hi, I do think this is an excellent web site. I stumbledupon it
;) I will revisit once again since I book-marked it.
Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to help other people.
free minecraft download
جمعه 27 اردیبهشت 1398 01:33 ق.ظ
Thanks for some other excellent post. The place else may anybody get that kind of information in such an ideal means of writing?
I have a presentation next week, and I'm on the look for such info.
Mervin
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 04:08 ب.ظ
Does your website have a contact page? I'm having a tough time locating it
but, I'd like to shoot you an email. I've got some creative
ideas for your blog you might be interested in hearing.
Either way, great blog and I look forward to seeing it improve
over time.
Jacquetta
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 02:40 ب.ظ
All varieties of investments come with certain risks.
g
شنبه 21 اردیبهشت 1398 02:58 ق.ظ
Wow that was strange. I just wrote an extremely long comment
but after I clicked submit my comment didn't appear. Grrrr...

well I'm not writing all that over again. Regardless, just wanted to say fantastic blog!
Christie
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 07:18 ق.ظ
Spot on with this write-up, I honestly believe this site needs much more attention. I'll probably
be returning to read more, thanks for the info!
tinyurl.com
شنبه 14 اردیبهشت 1398 01:51 ق.ظ
Whats up very nice blog!! Guy .. Beautiful .. Superb ..
I'll bookmark your site and take the feeds additionally?
I am happy to find numerous helpful information right here in the publish, we want work out extra techniques in this regard, thank you for sharing.
. . . . .
Fernanda Tórtima
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 10:35 ب.ظ
Thanks , I have recently been looking for info about this subject for a
while and yours is the best I've found out till now.
However, what concerning the bottom line? Are you certain in regards
to the source?
Cortney
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 12:22 ب.ظ
Ahaa, its fastidious conversation concerning this article at this place at this web site, I have read all that,
so at this time me also commenting here.
Shanna
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 12:01 ب.ظ
This is my first time visit at here and i am genuinely impressed
to read all at one place.
bit.ly
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 01:36 ق.ظ
I've read a few excellent stuff here. Certainly price bookmarking for revisiting.
I wonder how so much attempt you set to make any such
wonderful informative website.
Waldo
شنبه 7 اردیبهشت 1398 07:12 ق.ظ
Ahaa, its pleasant conversation on the topic of this paragraph at this place at this web site, I have read all that, so at this time me also commenting at this place.
tinyurl.com
جمعه 6 اردیبهشت 1398 02:01 ب.ظ
excellent issues altogether, you simply won a brand new reader.
What could you recommend in regards to your submit that you simply made a few days in the
past? Any sure?
Leandro Martins de Almeida
پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 05:19 ب.ظ
Appreciating the hard work you put into your site and detailed information you present.
It's awesome to come across a blog every once in a while that isn't the same unwanted rehashed information. Great read!
I've saved your site and I'm adding your RSS feeds to my Google account.
http://tinyurl.com
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 12:51 ب.ظ
Hello i am kavin, its my first occasion to commenting anyplace,
when i read this post i thought i could also create
comment due to this brilliant article.
Carlos Magno Nunes Barcelos
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 10:14 ق.ظ
Hi to every body, it's my first visit of this web site; this webpage
consists of amazing and genuinely excellent information in support of readers.
tinyurl.com
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 02:47 ب.ظ
Wow, wonderful blog structure! How lengthy have you been running a blog
for? you make blogging look easy. The total look of your website
is great, as well as the content!
Carlos Magno Nunes Barcelos
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 09:49 ق.ظ
Hi, I do believe this is an excellent blog. I stumbledupon it ;) I will come back yet again since
i have book-marked it. Money and freedom is the best way to change,
may you be rich and continue to guide other people.
Barbara
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 10:00 ق.ظ
Wow, superb blog structure! How lengthy have you been running a blog for?
you make running a blog glance easy. The total look of your website is fantastic, as neatly as the
content material!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic