به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - واکنش سیدحسن خمینی به فاجعه «ستایش»: ظلم و حق کشى ملیت و دین ندارند؛ شرمندگى این مسئله براى ما صاحب خانه ها مى ماند

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

واکنش سیدحسن خمینی به فاجعه «ستایش»: ظلم و حق کشى ملیت و دین ندارند؛ شرمندگى این مسئله براى ما صاحب خانه ها مى ماند

تاریخ:سه شنبه 31 فروردین 1395-02:15 ب.ظ

یادگار گرامی امام با خانواده مرحومه ستایش قریشی دختر افغان ساکن ایران که چند روز پیش، پس از آزار و اذیت به نحوی فجیع به قتل رسید، ابراز همدردی کرد.
به گزارش «اعتدال شمال »، آیت الله سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
خبر بسیار تلخ بود. و عجیب اینکه در عصر انفجار اطلاعات دیر مطلع مى شویم.” ستایش “دختر بچه افغانى آزار مى بیند و کشته مى شود. از این جهت هیچ فرقى بین افغانى و ایرانى نیست ولى شاید این اتفاق اندکى تلخ تر و شکننده تر است. کسانیکه در غربت زیسته باشند و یا از “غربت کشیدگان” مصایب آن را شنیده باشند، در مى یابند که اندوه و مصیبت در غربت سخت تر و دردناک تر است. هر چند مى توان گفت برادران و خواهران افغانى ما در این کشور کمتر احساس غربت مى کنند ولى باز نباید غربت را دست کم گرفت. سر بسته بگویم که ظلم، حق کشى، اجحاف و تعدى، ملیت و دین ندارند هر چند شرمندگى آن براى ما صاحب خانه ها مى ماند؛ صاحب خانه هاى مسلمان و شیعیان على و فاطمه ، همان که فرمود ” الجار ثم الدار”.
با خانواده ى “دخترکم ” که مظلومانه روى در نقاب خاک کشید، همدردى مى کنم و براى برادران و خواهران افغانى خویش که عمرى را با طعم تلخ آوارگى زیسته اند، یک زندگى با ثبات و آکنده از سربلندى و افتخار آرزومندم.



ژ"
نظرات() 
http://tinyurl.com/yy6df7y6
شنبه 18 خرداد 1398 11:24 ب.ظ
Hurrah, that's what I was looking for, what a stuff! existing here at
this blog, thanks admin of this site.
tinyurl.com
شنبه 18 خرداد 1398 07:25 ب.ظ
I loved as much as you will receive carried out right here.
The sketch is attractive, your authored
material stylish. nonetheless, you command get bought an shakiness over that you wish be delivering the following.

unwell unquestionably come further formerly again since exactly the same nearly a lot
often inside case you shield this hike.
tinyurl.com
چهارشنبه 15 خرداد 1398 11:40 ب.ظ
When some one searches for his required thing, thus he/she wants
to be available that in detail, therefore that thing is maintained over here.
http://tinyurl.com/
جمعه 10 خرداد 1398 01:06 ب.ظ
This design is spectacular! You certainly know how to keep a reader amused.
Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog
(well, almost...HaHa!) Excellent job. I really loved what you had to say,
and more than that, how you presented it. Too cool!
http://tinyurl.com
پنجشنبه 9 خرداد 1398 05:20 ب.ظ
Magnificent web site. A lot of helpful info here.
I'm sending it to some friends ans also sharing in delicious.

And of course, thank you to your sweat!
tinyurl.com
یکشنبه 5 خرداد 1398 03:55 ب.ظ
bookmarked!!, I love your site!
tinyurl.com
جمعه 3 خرداد 1398 04:39 ق.ظ
I do not know whether it's just me or if everybody else experiencing problems with your
site. It appears as if some of the written text in your
posts are running off the screen. Can somebody else please comment
and let me know if this is happening to them too? This may be a problem
with my browser because I've had this happen previously.
Cheers
http://tinyurl.com
جمعه 3 خرداد 1398 04:16 ق.ظ
Woah! I'm really enjoying the template/theme of this blog.
It's simple, yet effective. A lot of times it's tough to get
that "perfect balance" between usability and visual
appearance. I must say that you've done a amazing job with this.
Also, the blog loads extremely fast for me on Firefox.
Outstanding Blog!
Hester
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 02:40 ب.ظ
I enjoy what you guys are usually up too. This kind of
clever work and reporting! Keep up the excellent works guys
I've incorporated you guys to blogroll.
tinyurl.com
شنبه 28 اردیبهشت 1398 11:11 ب.ظ
Hi there! This is kind of off topic but I need some advice from an established
blog. Is it very hard to set up your own blog?
I'm not very techincal but I can figure things out pretty fast.
I'm thinking about making my own but I'm not sure where to start.
Do you have any ideas or suggestions? Thank you
tinyurl.com
شنبه 28 اردیبهشت 1398 07:14 ق.ظ
Hi! I've been reading your website for a while now and finally got the bravery
to go ahead and give you a shout out from Dallas Tx!
Just wanted to say keep up the good job!
Fernanda Tórtima
شنبه 28 اردیبهشت 1398 12:05 ق.ظ
This is really fascinating, You're an overly professional blogger.
I've joined your feed and look ahead to searching for more of your excellent post.
Also, I've shared your site in my social networks
Maria
جمعه 27 اردیبهشت 1398 05:56 ق.ظ
Great post. I was checking continuously this weblog and I am inspired!
Very helpful information specially the closing phase :) I maintain such info much.
I used to be looking for this particular information for a very lengthy time.
Thanks and best of luck.
tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 10:42 ق.ظ
I am regular reader, how are you everybody? This piece of writing posted at this website is truly nice.
tinyurl.com
شنبه 21 اردیبهشت 1398 05:17 ق.ظ
You actually make it seem really easy along with your presentation however I in finding this
topic to be actually something that I feel I'd by no means understand.
It seems too complex and very broad for me. I am taking a look ahead for
your next put up, I will attempt to get the hang of it!
http://tinyurl.com
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 11:16 ب.ظ
Woah! I'm really loving the template/theme of this blog.
It's simple, yet effective. A lot of times it's
hard to get that "perfect balance" between usability
and visual appeal. I must say you have done a very good job with this.

Also, the blog loads very fast for me on Opera.

Exceptional Blog!
tinyurl.com
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 10:29 ق.ظ
I know this web page offers quality based articles and other data, is there any other
web site which presents such data in quality?
http://tinyurl.com/y4lvykaq
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 05:56 ب.ظ
Thanks for sharing your info. I really appreciate your efforts and I am waiting for your next write ups thanks once
again.
Madonna
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 02:57 ب.ظ
I'm really enjoying the design and layout of your site. It's a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for
me to come here and visit more often. Did you hire out a developer to create your theme?

Outstanding work!
Renan Batista
جمعه 13 اردیبهشت 1398 05:29 ب.ظ
Simply desire to say your article is as amazing.
The clearness in your post is simply nice and i can assume you're an expert on this subject.

Fine with your permission allow me to grab your RSS feed to keep updated
with forthcoming post. Thanks a million and please continue the enjoyable work.
Paula
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 10:56 ق.ظ
I have been surfing online more than 4 hours today, yet
I never found any interesting article like yours. It is pretty worth
enough for me. In my opinion, if all web owners and bloggers made good content as you did, the web will be
a lot more useful than ever before.
Hortense
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 09:09 ق.ظ
Hi, always i used to check webpage posts here in the early hours in the dawn,
as i enjoy to learn more and more.
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 07:26 ق.ظ
This is the perfect web site for anybody who would like to understand
this topic. You know a whole lot its almost tough to argue with you (not
that I actually would want to…HaHa). You definitely put a brand new spin on a topic which has been written about for a
long time. Great stuff, just wonderful!
http://tinyurl.com
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 01:17 ب.ظ
I'm not sure exactly why but this blog is loading incredibly slow for me.
Is anyone else having this problem or is it a problem on my end?

I'll check back later on and see if the problem still exists.
http://tinyurl.com
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 01:03 ب.ظ
Fantastic beat ! I would like to apprentice
whilst you amend your site, how can i subscribe
for a weblog website? The account helped me a appropriate deal.
I have been a little bit familiar of this your broadcast offered vibrant transparent concept
http://tinyurl.com/y2g3eoou
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 08:46 ق.ظ
Hi there colleagues, fastidious piece of writing and good
arguments commented here, I am truly enjoying by these.
Alphonse
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 12:09 ق.ظ
Hi are using Wordpress for your site platform? I'm new to the blog world but I'm trying
to get started and set up my own. Do you require any html
coding knowledge to make your own blog? Any help would
be really appreciated!
Layla
شنبه 7 اردیبهشت 1398 07:01 ق.ظ
This info is worth everyone's attention. How can I find out more?
Leandro Martins de Almeida
پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 04:09 ب.ظ
My programmer is trying to convince me to move to .net from PHP.
I have always disliked the idea because of the expenses.
But he's tryiong none the less. I've been using Movable-type on various websites for about a year and
am concerned about switching to another platform.
I have heard excellent things about blogengine.net. Is there
a way I can import all my wordpress posts into it?
Any kind of help would be greatly appreciated!
tinyurl.com
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 10:46 ب.ظ
I appreciate, lead to I found just what I was taking a look
for. You have ended my 4 day lengthy hunt! God Bless you man.
Have a nice day. Bye
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو