به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - زنان ارتش چین چگونه می‌جنگند؟ +تصاویر

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

زنان ارتش چین چگونه می‌جنگند؟ +تصاویر

تاریخ:سه شنبه 31 فروردین 1395-02:05 ب.ظ

ارتش ملی جمهوری خلق چین است که در ۱ اوت ۱۹۲۷ همزمان با قیام نانچانگ با نام «ارتش سرخ کارگران و دهقانان چینی» تشکیل شد و در سال ۱۹۴۹ با فتح سرزمین اصلی چین به حکومت جمهوری چین بر این سرزمین پایان داد.ارتش ازادى بخش خلق چین از لحاظ تجهیزات بعداز ارتش ایالات متحده امریكا و نیروهاى مسلح روسیه سومین ارتش قدرتمند در جهان است و از لحاظ تعداد پرسنل و نیروهاى نظامى در مكان اول قرار دارد.

ارتش آزادی‌بخش خلق از چهار بخش؛ نیروی زمینی، نیروی هوایی، نیروی دریایی و سپاه پشتیبان توپخانه، تشکیل می‌شود. هرچند در قوانین چین خدمت سربازی اجباری است اما این قانون با توجه به تعداد زیاد داوطلبان فعالیت در ارتش هیچگاه اجرا نشده است.





ژ"
نظرات() 
sling tv
چهارشنبه 11 دی 1398 02:32 ق.ظ
I blog quite often and I truly appreciate your content.
This article has really peaked my interest.
I'm going to bookmark your blog and keep checking for new information about
once per week. I opted in for your RSS feed too.
tinyurl.com
یکشنبه 3 آذر 1398 03:57 ب.ظ
Wow! This blog looks just like my old one! It's on a
completely different topic but it has pretty much the same
layout and design. Excellent choice of colors!
tinyurl.com
پنجشنبه 30 آبان 1398 07:45 ق.ظ
Excellent goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you're
just too excellent. I really like what you have bought right here, certainly like what you are stating and the way in which through which you are saying it.
You are making it entertaining and you still take care of to keep it wise.
I can't wait to learn far more from you. This is actually
a great website.
coconut oil off
شنبه 25 آبان 1398 06:59 ب.ظ
This information is worth everyone's attention. Where can I find out more?
plenty of fish dating site
سه شنبه 21 آبان 1398 06:02 ب.ظ
Hi! I've been following your website for some time now and finally got
the courage to go ahead and give you a shout out from Porter Tx!

Just wanted to say keep up the fantastic work!
Priscilla
یکشنبه 17 شهریور 1398 02:33 ب.ظ
Usually I do not read post on blogs, however I wish to say that this write-up very forced me to take a look at and do it!
Your writing style has been surprised me. Thanks, quite great article.
http://bit.ly/2I5oPcf
سه شنبه 4 تیر 1398 10:30 ق.ظ
You really make it appear so easy together with your presentation however I find this topic to be really something which I believe I might by no means understand.
It sort of feels too complex and extremely huge for me.
I'm looking ahead to your subsequent post, I'll
attempt to get the grasp of it!
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
دوشنبه 20 خرداد 1398 01:41 ق.ظ
What's up, I check your blog regularly. Your humoristic style is awesome,
keep it up!
Grupo Coral
جمعه 17 خرداد 1398 03:01 ب.ظ
Hello! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you using for this site?
I'm getting tired of Wordpress because I've had problems with hackers and
I'm looking at options for another platform. I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.
tinyurl.com
چهارشنبه 15 خرداد 1398 04:47 ق.ظ
Hmm it appears like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your
blog. I as well am an aspiring blog writer but I'm still new to everything.
Do you have any helpful hints for newbie blog writers? I'd certainly appreciate it.
tinyurl.com
یکشنبه 12 خرداد 1398 02:53 ب.ظ
I've been exploring for a little bit for any high-quality articles or blog posts in this kind of space
. Exploring in Yahoo I finally stumbled upon this web site.
Studying this info So i am glad to convey that I've an incredibly
just right uncanny feeling I discovered just what I needed.
I most no doubt will make sure to don?t put out of your mind this website and provides it a glance on a relentless basis.
tinyurl.com
یکشنبه 5 خرداد 1398 02:58 ق.ظ
I love your blog.. very nice colors & theme. Did you
create this website yourself or did you hire someone to do it for you?
Plz respond as I'm looking to construct my own blog and would like to know where u got this from.

thanks a lot
Nidia
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 03:06 ب.ظ
Thanks for some other excellent post. Where else could anybody get that kind of information in such a perfect
method of writing? I've a presentation subsequent week,
and I'm at the look for such information.
Dexter
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 01:56 ب.ظ
I love your blog.. very nice colors & theme. Did you make this website yourself or did you hire
someone to do it for you? Plz reply as I'm looking to construct my own blog
and would like to know where u got this from. many thanks
Eugenia
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 06:44 ق.ظ
I was curious if you ever thought of changing the structure of your
site? Its very well written; I love what youve got to say.
But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.
Youve got an awful lot of text for only having 1 or 2 pictures.
Maybe you could space it out better?
tinyurl.com
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 03:57 ق.ظ
Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wished
to say that I've truly enjoyed surfing around your blog posts.
After all I will be subscribing to your feed and
I hope you write again soon!
Cristina Boner
شنبه 28 اردیبهشت 1398 05:50 ب.ظ
Excellent pieces. Keep writing such kind of information on your page.
Im really impressed by it.
Hi there, You have done a great job. I will certainly digg it and in my view recommend to my friends.
I'm sure they'll be benefited from this site.
Cathern
شنبه 21 اردیبهشت 1398 03:37 ب.ظ
Thanks for finally writing about >درد نیوز - زنان ارتش چین چگونه می‌جنگند؟ +تصاویر <Loved it!
Penney
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 08:59 ق.ظ
I pay a quick visit daily a few sites and websites to read posts, except this blog provides quality based articles.
Celeste
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 12:54 ق.ظ
Hi there, all is going perfectly here and ofcourse every one
is sharing data, that's in fact fine, keep up writing.
tinyurl.com
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 12:20 ق.ظ
Thanks to my father who stated to me regarding this blog, this blog is really awesome.
Penney
جمعه 13 اردیبهشت 1398 03:18 ب.ظ
I think the admin of this site is really working hard
for his web site, for the reason that here every material
is quality based data.
tinyurl.com
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 10:07 ق.ظ
My partner and I stumbled over here by a different page and thought I might as well check things out.
I like what I see so now i'm following you. Look forward to exploring your web page
for a second time.
tinyurl.com
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 05:22 ب.ظ
You really make it seem so easy together with your presentation however I find this matter to
be really something that I feel I might by no means understand.
It seems too complicated and very broad for me. I am looking ahead on your next publish, I
will try to get the grasp of it!
Corinne
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 07:21 ق.ظ
Hey! I just wanted to ask if you ever have any trouble with
hackers? My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing many months of hard work due to no backup.
Do you have any methods to prevent hackers?
Patsy
شنبه 7 اردیبهشت 1398 03:45 ب.ظ
Hey just wanted to give you a quick heads up. The text in your article seem
to be running off the screen in Chrome. I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with browser compatibility
but I thought I'd post to let you know. The design look great though!
Hope you get the issue resolved soon. Many thanks
Carlos Magno Nunes Barcelos
شنبه 7 اردیبهشت 1398 08:09 ق.ظ
This excellent website definitely has all of the info I needed about this subject and didn't know who to ask.
Shoshana
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 01:40 ب.ظ
Hello there, I discovered your blog by way
of Google while searching for a comparable subject,
your web site got here up, it appears good.
I've bookmarked it in my google bookmarks.
Hello there, simply become alert to your blog through Google,
and found that it's truly informative. I am gonna be careful for brussels.
I'll be grateful if you proceed this in future.

Many other folks can be benefited from your writing.
Cheers!
tinyurl.com
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 08:52 ب.ظ
Very good information. Lucky me I ran across your
site by chance (stumbleupon). I have book marked it for later!
http://tinyurl.com/yy86gw5d
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 11:00 ب.ظ
Great goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you're
just extremely magnificent. I actually like what you've acquired
here, really like what you're stating and the way in which you say it.
You make it entertaining and you still care for to keep it wise.
I cant wait to read far more from you. This is actually a great web
site.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو