به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - کری: ایران فقط ۳ میلیارد دلار دریافت کرده!

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

کری: ایران فقط ۳ میلیارد دلار دریافت کرده!

تاریخ:سه شنبه 31 فروردین 1395-01:56 ب.ظ

جان کری در ادامه گفت: «آیا مباحث درباره اینکه ایران قرار است چه میزان پول بگیرد را به خاطر دارید؟ برخی اوقات از بعضی کاندیداهای ریاست‌جمهوری رقم نادرست 155 میلیارد دلار را می‌شنوید. ما هیچگاه معتقد نبودیم که چنین مبلغی باشند. برخی دیگر فکر می‌کردند که این رقم 100 میلیارد دلار است. برآوردهای ما پس از بررسی دقیق به اقتصاد [ایران] و آنچه اتفاق می‌افتاد، نشان می‌داد که این رقم 55 میلیارد دلار است.»

وی در ادامه به حامیان لابی جی‌استریت که پس از دستیابی ایران و گروه 1+5 به توافق هسته‌ای برای عبور آن از کنگره به لابی‌گری پرداختند گفت که ایران در حدود سه میلیارد دلار از این مبلغ را دریافت کرده است.

کری بار دیگر بر موضع خودش تأکید کرد که «برنامه جامع اقدام مشترک» بهترین راه برای «دور نگه داشتن ایران از بمب هسته‌ای است.»




ژ"
نظرات() 
sling tv
شنبه 28 دی 1398 08:05 ب.ظ
obviously like your web-site however you need to check the spelling on quite a few of your posts.
Several of them are rife with spelling issues
and I to find it very bothersome to inform the reality however
I'll certainly come again again.
quest bars cheap
دوشنبه 11 آذر 1398 12:15 ب.ظ
Howdy! I know this is somewhat off-topic however I needed
to ask. Does building a well-established blog like yours require a massive amount work?
I am brand new to blogging but I do write in my diary daily.
I'd like to start a blog so I can share my own experience and
thoughts online. Please let me know if you have any kind of suggestions
or tips for new aspiring bloggers. Appreciate it!
tinyurl.com
جمعه 1 آذر 1398 04:31 ق.ظ
I’m not that much of a internet reader to be honest but your
blogs really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your
site to come back later on. Many thanks
Thorsten
سه شنبه 4 تیر 1398 02:15 ب.ظ
Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point.
You clearly know what youre talking about, why waste your intelligence on just posting videos to your site when you could be
giving us something informative to read?
https://tinyurl.com/y4va3pfp
یکشنبه 19 خرداد 1398 06:05 ق.ظ
What a information of un-ambiguity and preserveness of precious
experience concerning unpredicted emotions.
Rocco
شنبه 18 خرداد 1398 02:42 ب.ظ
I’m not that much of a internet reader to be honest
but your blogs really nice, keep it up! I'll go ahead
and bookmark your website to come back later. Many thanks
Foster
شنبه 18 خرداد 1398 01:13 ق.ظ
Hi Dear, are you really visiting this website on a regular basis, if so after that you will absolutely take good know-how.
Carlos Magno Nunes Barcelos
جمعه 17 خرداد 1398 07:20 ب.ظ
We are a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
Your website provided us with valuable information to work on. You have done a formidable job and our entire community will
be thankful to you.
Tabitha
پنجشنبه 16 خرداد 1398 11:00 ق.ظ
My brother suggested I would possibly like this blog.
He used to be totally right. This publish actually made my day.
You can not believe simply how much time I had spent for this info!

Thank you!
https://tinyurl.com/y5uk5aob
پنجشنبه 16 خرداد 1398 03:43 ق.ظ
Hello there, I discovered your website by way of Google while searching for a similar topic, your site got here up,
it appears to be like good. I've bookmarked it in my google bookmarks.

Hello there, just was alert to your blog through Google, and located that it's really informative.
I am going to watch out for brussels. I'll be grateful if you happen to continue
this in future. Many other people will likely be benefited out of your writing.
Cheers!
Margene
چهارشنبه 8 خرداد 1398 04:46 ب.ظ
It's a shame you don't have a donate button! I'd definitely donate to this brilliant blog!
I suppose for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
I look forward to brand new updates and will talk about this blog with my Facebook group.
Chat soon!
Bertha
چهارشنبه 1 خرداد 1398 07:18 ق.ظ
whoah this blog is wonderful i like reading your posts.
Stay up the great work! You understand, lots of persons
are looking round for this information, you could aid them greatly.
Ferne
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 12:10 ب.ظ
Nice blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
A design like yours with a few simple tweeks would
really make my blog shine. Please let me know where you got your theme.
Appreciate it
tinyurl.com
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 08:00 ب.ظ
I got this site from my friend who informed me about this
website and now this time I am visiting this site
and reading very informative posts at this place.
http://tinyurl.com/y3smjydj
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 02:00 ق.ظ
Hi Dear, are you really visiting this website daily, if so
then you will definitely get fastidious knowledge.
tinyurl.com
جمعه 27 اردیبهشت 1398 12:28 ق.ظ
Hey there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok.
I'm undoubtedly enjoying your blog and look
forward to new updates.
Alfredo
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 07:36 ب.ظ
Have you ever thought about creating an ebook or guest authoring on other blogs?
I have a blog based on the same information you discuss and would love to have you share some stories/information. I know my
audience would appreciate your work. If you are even remotely interested, feel free to shoot me an email.
Traci
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 01:34 ق.ظ
I just like the valuable info you supply for your articles.
I'll bookmark your weblog and take a look at again right here regularly.
I am reasonably sure I'll learn lots of new stuff right
here! Good luck for the following!
Bertie
شنبه 21 اردیبهشت 1398 01:43 ق.ظ
It's very easy to find out any matter on net as compared to books, as I found this piece of writing at this web page.
Daniele
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 02:26 ب.ظ
Howdy, i read your blog occasionally and i own a similar one and i
was just wondering if you get a lot of spam comments?
If so how do you prevent it, any plugin or anything you can recommend?
I get so much lately it's driving me insane so any help is very much appreciated.
tinyurl.com
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 01:46 ب.ظ
Hello colleagues, its wonderful piece of writing about teachingand entirely defined, keep it up all the time.
Ross
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 05:51 ق.ظ
I couldn't refrain from commenting. Very well written!
Judy
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 05:23 ق.ظ
There is certainly a lot to find out about this topic.

I love all of the points you've made.
Joseph
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 09:32 ق.ظ
Hi there, this weekend is fastidious designed for me, as this moment i am reading this impressive
educational paragraph here at my residence.
http://tinyurl.com
شنبه 14 اردیبهشت 1398 12:40 ب.ظ
Definitely believe that which you said. Your favourite reason seemed
to be at the internet the simplest factor to understand of.

I say to you, I certainly get annoyed whilst other folks consider concerns that
they just don't understand about. You managed to
hit the nail upon the highest and defined out the whole thing with no need
side-effects , other people could take a signal. Will probably be again to
get more. Thank you
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
شنبه 14 اردیبهشت 1398 12:24 ب.ظ
Greetings! Very useful advice in this particular post!

It's the little changes which will make the greatest changes.
Thanks a lot for sharing!
Joshua
جمعه 13 اردیبهشت 1398 10:11 ب.ظ
Hurrah! In the end I got a webpage from where I be able to actually get useful facts regarding my study and knowledge.
http://tinyurl.com/
جمعه 13 اردیبهشت 1398 12:01 ب.ظ
We are a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
Your website offered us with valuable information to work on. You have done a formidable job and our
whole community will be grateful to you.
Lance
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 06:52 ب.ظ
We're a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
Your web site offered us with valuable information to work on. You've done
an impressive job and our whole community will be thankful to you.
Renato Franchi Filho
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 05:04 ب.ظ
It's going to be end of mine day, however before ending I am reading this fantastic paragraph to
increase my knowledge.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو