به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - محكومیت قتل و تجاوز به دختر بچه مسلمان توسط یك منحرف جنسی

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

محكومیت قتل و تجاوز به دختر بچه مسلمان توسط یك منحرف جنسی

تاریخ:یکشنبه 29 فروردین 1395-01:04 ب.ظ

http://gilnegah.ir/wp-content/uploads/2016/04/photo_2016-04-16_17-33-22.jpg
محكومیت قتل و تجاوز به دختر بچه (ستایش )مسلمان توسط یك منحرف جنسی


 ما فعالان حقوق بشر و محیط زیست ایران ضمن محكومیت این عمل كثیف و غیر انسانی و با تشكر از نیروی انتظامی ایران كه در اسرع وقت اطلاع رسانی
 و متهم را دستگیر نمودند از نمایندگان مجلس در خواست قانون مطابق به روز را داریم و اگر خدایی نكرده شخصی منحرف وقتی عملی را انجام داد  وقتی
بداند كه بعداز این  تجاوز اگر شناسایی شد نهایتا چندین سال زندانی ا بد برای وی است  نهایتا خود را معرفی و فرار می كند  و دیگر مرتكب قتل یك خردسال نمی شود ....  با این حادثه و حوادث مشابه پی می بریم  كه قانون مجازات مشكل دارد و باید  بررسی دوباره انجام شود و حداقل به نظرمن  حكم اعدام باید بخااطر  روز
حذف و مجازات مشابه جایگزین این قوانین شود تا منحرفین یا افراد مشابه بعداز مرتكب گناه و جرم  دیگر بخاطر حكم اعدام در صورت شناسایی مرتكب  قتل نشودند
 ما این عمل غیر انسانی را محكوم می كنیم و از ناجا بخاطر سر یع عمل كرد تشكر می كنیم و به خانواده داغدار  ستایش تسلیت می گوییم
انشا االله دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم انشا الله این در صورتیكه كه قانون متناسب  و تربیت سالم در مدارس ( آموزش جنسی و.. )و خانواده حاكم شود.

 اا دارستانی  فعال حقوق بشر و محیط زیست dardnews.ir



ژ"
نظرات() 
sling tv asksylphoflight.tumblr.com
یکشنبه 15 دی 1398 08:04 ق.ظ
It is the best time to make some plans for the
future and it's time to be happy. I've read this post and if I could I wish to suggest you some interesting things or tips.

Maybe you could write next articles referring to this article.
I want to read even more things about it!
asksylphoflight
سه شنبه 10 دی 1398 09:03 ق.ظ
If some one desires to be updated with newest technologies therefore he must be
visit this site and be up to date all the
time.
plenty of fish dating site
سه شنبه 5 آذر 1398 11:43 ب.ظ
Thanks for the marvelous posting! I quite enjoyed reading it,
you happen to be a great author. I will be sure to bookmark your blog and may come back at some point.

I want to encourage you continue your great work, have a nice
weekend!
was coconut oil
دوشنبه 4 آذر 1398 11:25 ق.ظ
I for all time emailed this weblog post page to all my friends, because if like to read it next my
friends will too.
http://tinyurl.com/
شنبه 2 آذر 1398 10:17 ب.ظ
Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wished to
mention that I have truly enjoyed browsing your weblog posts.
After all I'll be subscribing for your feed and I'm hoping you
write again very soon!
Geraldo
شنبه 18 خرداد 1398 03:23 ق.ظ
I am regular visitor, how are you everybody?

This article posted at this web site is actually pleasant.
Buck
جمعه 17 خرداد 1398 08:15 ب.ظ
My family members always say that I am wasting my
time here at net, however I know I am getting know-how daily by reading such pleasant articles
or reviews.
https://tinyurl.com
جمعه 17 خرداد 1398 10:21 ق.ظ
Heya fantastic blog! Does running a blog similar to this take a large amount
of work? I've virtually no expertise in computer programming
however I had been hoping to start my own blog in the near future.

Anyways, should you have any suggestions or techniques for new blog owners please
share. I understand this is off subject however I just
needed to ask. Appreciate it!
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
پنجشنبه 16 خرداد 1398 12:10 ب.ظ
It's a pity you don't have a donate button! I'd without a doubt donate to this brilliant blog!
I guess for now i'll settle for bookmarking and adding your RSS feed to
my Google account. I look forward to fresh updates and
will talk about this blog with my Facebook group. Chat soon!
http://tinyurl.com
شنبه 11 خرداد 1398 12:23 ب.ظ
I am regular visitor, how are you everybody? This article posted at this
site is genuinely nice.
Teena
شنبه 11 خرداد 1398 08:58 ق.ظ
Its like you read my mind! You appear to know
so much about this, like you wrote the book in it or something.

I think that you could do with a few pics to drive the message home a bit, but
other than that, this is great blog. An excellent read.
I will certainly be back.
http://tinyurl.com/
سه شنبه 7 خرداد 1398 08:25 ق.ظ
I simply could not leave your site prior to suggesting that I really enjoyed the standard
info a person provide to your visitors? Is gonna be again regularly to investigate
cross-check new posts
Dominga
پنجشنبه 2 خرداد 1398 11:25 ب.ظ
I used to be able to find good information from your blog posts.
Rowena
پنجشنبه 2 خرداد 1398 08:53 ق.ظ
Whoa! This blog looks just like my old one! It's on a totally different subject but it has pretty much the same page layout and design. Excellent choice of
colors!
Juli
پنجشنبه 2 خرداد 1398 05:42 ق.ظ
Hello there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok.
I'm undoubtedly enjoying your blog and look forward to new posts.
Carlos
چهارشنبه 1 خرداد 1398 10:52 ق.ظ
It's in reality a nice and helpful piece of information. I'm happy that you just shared this helpful information with us.
Please keep us up to date like this. Thank you for sharing.
tinyurl.com
جمعه 27 اردیبهشت 1398 02:33 ب.ظ
What a stuff of un-ambiguity and preserveness of precious familiarity concerning unexpected emotions.
http://tinyurl.com/y3t46ocj
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 05:25 ب.ظ
You really make it appear really easy with your presentation however
I in finding this topic to be really something that I believe I would never understand.
It sort of feels too complicated and very large for me.

I'm having a look forward in your next submit, I'll attempt to get the hold of
it!
http://tinyurl.com
جمعه 20 اردیبهشت 1398 12:08 ق.ظ
Great blog! Do you have any helpful hints for aspiring writers?
I'm planning to start my own blog soon but I'm a little lost on everything.
Would you propose starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many options out there that I'm completely confused ..

Any recommendations? Appreciate it!
Sheryl
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 03:44 ق.ظ
I am regular visitor, how are you everybody? This piece
of writing posted at this website is actually good.
Tamara
شنبه 14 اردیبهشت 1398 10:28 ب.ظ
Wow, wonderful blog layout! How long have you been blogging
for? you made blogging look easy. The full glance of your
website is fantastic, let alone the content
material!
Sienna
شنبه 14 اردیبهشت 1398 04:44 ق.ظ
WOW just what I was searching for. Came here by searching for ig
Lawrence
شنبه 14 اردیبهشت 1398 12:28 ق.ظ
Ahaa, its nice dialogue regarding this piece of writing
here at this webpage, I have read all that, so at this time me also commenting here.
Adele
جمعه 13 اردیبهشت 1398 08:47 ب.ظ
Hey would you mind sharing which blog platform you're using?

I'm planning to start my own blog in the near future but
I'm having a difficult time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I'm looking for
something completely unique. P.S Sorry for being off-topic but I had to ask!
tinyurl.com
جمعه 13 اردیبهشت 1398 07:24 ب.ظ
Thanks for sharing your thoughts about محكومیت.
Regards
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
جمعه 13 اردیبهشت 1398 08:29 ق.ظ
obviously like your web site however you need to check the spelling on quite a few of your
posts. Many of them are rife with spelling issues and I find it very bothersome to tell the
reality then again I will surely come again again.
Simone
جمعه 13 اردیبهشت 1398 08:09 ق.ظ
I absolutely love your blog and find the majority of your post's to be what precisely I'm looking for.
Does one offer guest writers to write content in your case?
I wouldn't mind writing a post or elaborating on many of the subjects you
write about here. Again, awesome site!
Carlos Magno Nunes Barcelos
جمعه 13 اردیبهشت 1398 02:40 ق.ظ
Hey there! This is kind of off topic but I need some advice from
an established blog. Is it hard to set up your own blog?
I'm not very techincal but I can figure things out pretty quick.
I'm thinking about creating my own but I'm not sure where
to start. Do you have any points or suggestions? Many
thanks
tinyurl.com
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 07:47 ب.ظ
I enjoy what you guys tend to be up too. This kind of clever
work and reporting! Keep up the good works guys
I've incorporated you guys to blogroll.
Belen
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 02:48 ب.ظ
Hi! I've been following your site for a while now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout
out from Kingwood Tx! Just wanted to say keep up the good work!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو