به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - عزل فرماندار آستارا

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

عزل فرماندار آستارا

نویسنده :
تاریخ:جمعه 2 آذر 1397-11:20 ب.ظ

اقتدار نماینده آستارا در عزل و نصب فرماندار / ضعف فرماندار آستارا در عملکرد

این روزها اخباری در فضای مجازی مبنی بر خداحافظی فرماندار آستارا منتشر شده است و جالب تر از همه کانالهای تلگرامی غیرمردمی  اخبار آستارا و آستارا پلاس و کانال لوندویل مطالب هدایت شده و  دیکته شده از فرمانداری را که با پول آگهی انجام می شود جالب است این کانالها ثابت کردند که این کانالها اولویت کاریشان فقط پول و منافع جناحی است لا غیر واما رو سیاهی برای ذغال است....  ولی باتوجه به عملکرد ضعیف دکتر  یونس رنجکش حرف های دیگری مطرح است که این قلم در چند پاراگراف به آن میپردازد و این قلم قائل به آن است که یونس رنجکش نمیرود بلکه عزلش میکنند؛
از وقتی که دکتر رنجکش به سمت فرمانداری آستارا منصوب شده، با اهتمام به همایش های مختلف و بی نتیجه و حضور مداوم و چند روزه در هفته در رشت و ضعف مدیریتی در مواجه با تخلفات بعضی از دستگاه های اجرایی و ایجاد معضلی مثل احداث غیر کارشناسی  شناگاه سفیر امید و باد دادن سرمایه بیت المال و ایجاد اختلافات از جمله مابین استاندار و نماینده  و درصدد جاده کشی از وسط تالاب استیل که شهردار اسبق حمایت می کرد با مقاومت مدافعان محیط زیست و مردم آستارا و نماینده جلوی تخریب  تالاب گرفته شد  و ... و انتصاب خبرنگار و دوست قدیمی ایش بعنوان ریس اداره ...  از وزارت خانه ای به وزارت خانه دیگر... و عزل و نصب فوری برخی ادارات از جمله  بهزیستی وبهداشت و درمان و...موجب نگرانی مردم از روند امور جاری دستگاه ها و ادارات دولتی شد، در همین راستا نماینده آستارا که پی به نگرانی مردم برده و ضعف عملکرد فرماندار فعلی را دیدند اقدام به برکناری فرماندار فعلی کرده اند البته برکناری فرماندار از کارهای بسیار سخت سیاسی است که هر نماینده ای از پس آن بر نمی آید اما با درایت و اقتداری که نماینده آستارا و رییس مجمع نمایندگان گیلان دارد این امر مهم و سخت برای ایشان کار سهلی است و با یک رایزنی سهل سیاسی اقدام به عزل فرماندار کرده است. یکی از وظایف نمایندگان مجلس نظارت بر اعمال و رفتار دولتمردان است و فرماندار شهرستان آستارا دچار ضعف شدید مدیریتی و همچنین نگاه افراطی و سیاسی و جناحی بوده و هست. دکتر یونس رنجکش به جای اینکه به فکر تقویت کارهای اجرایی و توسعه شهرستان آستارا باشد بیشتر دست به قلم شده و مطالبی  سیاسی بر علیه نماینده مردم تنظیم کرده و با نامهای جعلی در اختیار بعضی  سایت ها و کانال های جیره بگیر ... فضای مجازی  قرار داده و اقدام به نشر آن میکنند من اسم مقاله ها و مطالب نوشته شده را شب نامه گذشتم و امروز نیز در چند کانال تلگرامی وابسته به ایشان بر علیه نماینده آستارا مطالب نوشتند باز یک متن بدون نام بقول من شب نامه... و به قول خودشان در شب نشینی ها که شاید دلش از ....... تشفی پیدا کرده و نماینده با اقتدار شهرستان را در افکار عمومی بد نام کنند ..اما مردم آستارا و گیلان هم دکتر ولی داداشی و هم دکتر  یونس رنجکش را تفصیلا میشناسند.
این را هم اضافه میکنم ولی داداشی با کسی تعارف ندارد و مدیرانی که در کارشان کوتاهی کنند عزل خواهد کرد.
در آخر به دکتر یونس رنجکش توصیه میکنم عوض دست و پا زدن در رسانه هاو کانال غیردمردمی  اخبار آستارا و آستارا پلاس و کانال لوندویل  به دنبال رایزنی و اخذ توصیه برای گرفتن پستی در استان و یا حداقل خارج از گیلان باشدو شاید من هم به ریس مجمع نمایندگان توصیه بکنم یک مدیریتی در گیلان به ایشان بدهند با توجه به دوستی و نفوذی که در سطح گ
استانداری و کشور دارد.. لازم بذکر است برخی مدیران سیاسی و اداری بخصوص سه اداره با دستان توانمند نماینده در حال عزل و نصب هستند.
به امید روزی که همه مجریان در دستگاه های اجرائی معنا و مفهوم خوبی را با بدی اشتباه نگرفته و جواب خوبی ها را با بدی ندهند. انشا الله به امید انتصاب یکی از فرزندان آستارا بعنوان فرماندار و تاسیس فرمانداری ویژه و تفویض اختیارات قایم مقامی استاندار و ادارات کل به فرماندار و ادارات بندر آستارا و تاسیس شبعات ادارات و حوزه انتظامی و دادگستری در بخش لوندویل . انشا الله آستارا برای فرزندان آستارا .....زنده باد جمهوری اسلامی ایران.
نویسنده و محقق اسماعیل اسدی دارستانی  کهنه سرباز 
@astarali



ژ"
نظرات() 
piriformis
پنجشنبه 8 فروردین 1398 12:52 ق.ظ
I am curious to find out what blog system you're using?
I'm having some small security problems with my latest blog and
I'd like to find something more safe. Do you have any solutions?
Carlos Magno Nunes Barcelos
چهارشنبه 7 فروردین 1398 01:59 ب.ظ
Nice post. I learn something new and challenging on sites I stumbleupon everyday.
It will always be interesting to read through
articles from other authors and practice something from other websites.
www.onlinsbobet.com
سه شنبه 6 فروردین 1398 03:18 ب.ظ
Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as
though you relied on the video to make your point.
You obviously know what youre talking about, why throw away your intelligence
on just posting videos to your site when you could be giving us something enlightening to read?
Airport Taxi Transportation from Cancun to Tulum
سه شنبه 6 فروردین 1398 11:30 ق.ظ
always i used to read smaller posts that also clear their motive, and that is also happening with this post which I am reading here.
Carey
سه شنبه 6 فروردین 1398 11:03 ق.ظ
We stumbled over here different web address and thought I should check things out.
I like what I see so i am just following you.
Look forward to checking out your web page yet again.
Luiz Gastão Bittencourt da Silva
دوشنبه 5 فروردین 1398 08:55 ب.ظ
Hi! I've been reading your web site for some time
now and finally got the courage to go ahead and give you a
shout out from Lubbock Texas! Just wanted to say keep up the good job!
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
جمعه 2 فروردین 1398 03:56 ق.ظ
Usually I don't learn article on blogs, but I wish to say that this write-up
very compelled me to check out and do so! Your writing taste has been surprised me.
Thanks, quite great article.
Bichara Previc
چهارشنبه 29 اسفند 1397 10:13 ب.ظ
Someone necessarily assist to make significantly articles I'd state.
That is the very first time I frequented your web page and to this
point? I surprised with the research you made to make this actual put up incredible.
Excellent process!
http://tinyurl.com/y28fg7ju
چهارشنبه 29 اسفند 1397 09:24 ب.ظ
I am no longer certain the place you're getting your info, however good
topic. I must spend some time studying much more or working out more.
Thanks for magnificent info I was looking
for this info for my mission.
Mindy
چهارشنبه 29 اسفند 1397 07:09 ق.ظ
Hello just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the pictures aren't loading
correctly. I'm not sure why but I think its a linking issue.

I've tried it in two different web browsers and both show the same outcome.
Ervin
یکشنبه 26 اسفند 1397 09:17 ب.ظ
Hello! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good success.

If you know of any please share. Appreciate it!
other
یکشنبه 26 اسفند 1397 12:26 ق.ظ
Remarkable! Its really awesome paragraph, I have got much clear idea on the topic of from this piece of writing.
Leandro Martins de Almeida
چهارشنبه 22 اسفند 1397 11:53 ق.ظ
Good information. Lucky me I recently found your blog by accident (stumbleupon).
I have saved it for later!
Lelia
چهارشنبه 22 اسفند 1397 06:44 ق.ظ
Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to say
that I have really enjoyed browsing your blog posts.
In any case I'll be subscribing to your feed and I hope
you write again very soon!
Maurine
سه شنبه 21 اسفند 1397 11:49 ب.ظ
It is the best time to make some plans for the longer term
and it's time to be happy. I've read this publish and if I may I want to counsel you some interesting things or tips.
Perhaps you can write next articles relating to this article.
I want to read more things approximately it!
Luiz Gastão Bittencourt
شنبه 18 اسفند 1397 02:35 ب.ظ
Hello! I could have sworn I've visited this blog before
but after looking at a few of the articles I realized it's new to me.
Regardless, I'm certainly happy I found it and I'll be bookmarking it and checking back frequently!
Luiz Gastão Bittencourt
پنجشنبه 16 اسفند 1397 10:22 ق.ظ
I do trust all of the ideas you've offered to your post.

They are very convincing and will certainly work. Still, the posts are very brief for beginners.
Could you please lengthen them a bit from next time?
Thanks for the post.
electrical safety certificate selling house
پنجشنبه 16 اسفند 1397 12:05 ق.ظ
whoah this blog is excellent i really like reading your articles.
Stay up the good work! You know, lots of persons are searching round for this info, you could aid them greatly.
Matthew Linklater
چهارشنبه 15 اسفند 1397 11:53 ق.ظ
If you are going for best contents like I do, simply pay a
visit this web site all the time since it offers feature contents, thanks
web.wrzc.net
دوشنبه 13 اسفند 1397 08:22 ب.ظ
Hi there, after reading this remarkable paragraph i am also
delighted to share my know-how here with mates.
Professional Shopping Bloggers
دوشنبه 13 اسفند 1397 02:57 ب.ظ
Howdy! This article could not be written any better!
Reading through this article reminds me of my previous roommate!
He always kept talking about this. I am going to send this information to him.
Fairly certain he will have a good read. Many thanks for sharing!
Professional Shopping Bloggers
دوشنبه 13 اسفند 1397 02:35 ب.ظ
Hi there, I do believe your site could possibly be having browser compatibility issues.
Whenever I look at your blog in Safari, it looks fine however, if opening in IE,
it's got some overlapping issues. I merely wanted to give you a quick heads up!

Other than that, great blog!
Zella
یکشنبه 12 اسفند 1397 04:56 ب.ظ
Admiring the hard work you put into your blog and in depth information you provide.

It's good to come across a blog every once in a while that isn't the same unwanted rehashed information. Great read!
I've bookmarked your site and I'm adding your RSS
feeds to my Google account.
Jodi
شنبه 11 اسفند 1397 05:56 ب.ظ
Hi there, just became alert to your blog through Google,
and found that it is really informative. I
am gonna watch out for brussels. I'll appreciate if you continue this in future.
Many people will be benefited from your writing.
Cheers!
Felicitas
دوشنبه 6 اسفند 1397 11:00 ب.ظ
Good write-up. I definitely appreciate this site.
Stick with it!
Starla
شنبه 4 اسفند 1397 02:07 ب.ظ
It is appropriate time to make a few plans for the longer
term and it is time to be happy. I've learn this
put up and if I may just I wish to counsel you some interesting things or tips.
Perhaps you could write subsequent articles referring to this article.

I wish to read more issues approximately it!
Luiz Gastão Bittencourt
پنجشنبه 2 اسفند 1397 05:41 ب.ظ
I am not sure where you're getting your information, but great topic.
I needs to spend some time learning much more or understanding more.
Thanks for excellent info I was looking for this info for my mission.
https://bit.ly/2V6EJpc
پنجشنبه 2 اسفند 1397 09:51 ق.ظ
I'm gone to say to my little brother, that he should also visit
this weblog on regular basis to obtain updated from
most up-to-date news update.
Cherie
چهارشنبه 1 اسفند 1397 01:53 ق.ظ
Everything is very open with a very clear clarification of the issues.
It was definitely informative. Your website is very helpful.
Thank you for sharing!
over here
سه شنبه 30 بهمن 1397 01:07 ق.ظ
Hi there, just became aware of your blog through Google,
and found that it is truly informative. I am going to watch out for brussels.
I will be grateful if you continue this in future.
A lot of people will be benefited from your writing.
Cheers!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 31 تا 60


Admin Logo
themebox Logo