تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - عزل فرماندار آستارا

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

عزل فرماندار آستارا

تاریخ:جمعه 2 آذر 1397-11:20 ب.ظ

اقتدار نماینده آستارا در عزل و نصب فرماندار / ضعف فرماندار آستارا در عملکرد

این روزها اخباری در فضای مجازی مبنی بر خداحافظی فرماندار آستارا منتشر شده است و جالب تر از همه کانالهای تلگرامی غیرمردمی  اخبار آستارا و آستارا پلاس و کانال لوندویل مطالب هدایت شده و  دیکته شده از فرمانداری را که با پول آگهی انجام می شود جالب است این کانالها ثابت کردند که این کانالها اولویت کاریشان فقط پول و منافع جناحی است لا غیر واما رو سیاهی برای ذغال است....  ولی باتوجه به عملکرد ضعیف دکتر  یونس رنجکش حرف های دیگری مطرح است که این قلم در چند پاراگراف به آن میپردازد و این قلم قائل به آن است که یونس رنجکش نمیرود بلکه عزلش میکنند؛
از وقتی که دکتر رنجکش به سمت فرمانداری آستارا منصوب شده، با اهتمام به همایش های مختلف و بی نتیجه و حضور مداوم و چند روزه در هفته در رشت و ضعف مدیریتی در مواجه با تخلفات بعضی از دستگاه های اجرایی و ایجاد معضلی مثل احداث غیر کارشناسی  شناگاه سفیر امید و باد دادن سرمایه بیت المال و ایجاد اختلافات از جمله مابین استاندار و نماینده  و درصدد جاده کشی از وسط تالاب استیل که شهردار اسبق حمایت می کرد با مقاومت مدافعان محیط زیست و مردم آستارا و نماینده جلوی تخریب  تالاب گرفته شد  و ... و انتصاب خبرنگار و دوست قدیمی ایش بعنوان ریس اداره ...  از وزارت خانه ای به وزارت خانه دیگر... و عزل و نصب فوری برخی ادارات از جمله  بهزیستی وبهداشت و درمان و...موجب نگرانی مردم از روند امور جاری دستگاه ها و ادارات دولتی شد، در همین راستا نماینده آستارا که پی به نگرانی مردم برده و ضعف عملکرد فرماندار فعلی را دیدند اقدام به برکناری فرماندار فعلی کرده اند البته برکناری فرماندار از کارهای بسیار سخت سیاسی است که هر نماینده ای از پس آن بر نمی آید اما با درایت و اقتداری که نماینده آستارا و رییس مجمع نمایندگان گیلان دارد این امر مهم و سخت برای ایشان کار سهلی است و با یک رایزنی سهل سیاسی اقدام به عزل فرماندار کرده است. یکی از وظایف نمایندگان مجلس نظارت بر اعمال و رفتار دولتمردان است و فرماندار شهرستان آستارا دچار ضعف شدید مدیریتی و همچنین نگاه افراطی و سیاسی و جناحی بوده و هست. دکتر یونس رنجکش به جای اینکه به فکر تقویت کارهای اجرایی و توسعه شهرستان آستارا باشد بیشتر دست به قلم شده و مطالبی  سیاسی بر علیه نماینده مردم تنظیم کرده و با نامهای جعلی در اختیار بعضی  سایت ها و کانال های جیره بگیر ... فضای مجازی  قرار داده و اقدام به نشر آن میکنند من اسم مقاله ها و مطالب نوشته شده را شب نامه گذشتم و امروز نیز در چند کانال تلگرامی وابسته به ایشان بر علیه نماینده آستارا مطالب نوشتند باز یک متن بدون نام بقول من شب نامه... و به قول خودشان در شب نشینی ها که شاید دلش از ....... تشفی پیدا کرده و نماینده با اقتدار شهرستان را در افکار عمومی بد نام کنند ..اما مردم آستارا و گیلان هم دکتر ولی داداشی و هم دکتر  یونس رنجکش را تفصیلا میشناسند.
این را هم اضافه میکنم ولی داداشی با کسی تعارف ندارد و مدیرانی که در کارشان کوتاهی کنند عزل خواهد کرد.
در آخر به دکتر یونس رنجکش توصیه میکنم عوض دست و پا زدن در رسانه هاو کانال غیردمردمی  اخبار آستارا و آستارا پلاس و کانال لوندویل  به دنبال رایزنی و اخذ توصیه برای گرفتن پستی در استان و یا حداقل خارج از گیلان باشدو شاید من هم به ریس مجمع نمایندگان توصیه بکنم یک مدیریتی در گیلان به ایشان بدهند با توجه به دوستی و نفوذی که در سطح گ
استانداری و کشور دارد.. لازم بذکر است برخی مدیران سیاسی و اداری بخصوص سه اداره با دستان توانمند نماینده در حال عزل و نصب هستند.
به امید روزی که همه مجریان در دستگاه های اجرائی معنا و مفهوم خوبی را با بدی اشتباه نگرفته و جواب خوبی ها را با بدی ندهند. انشا الله به امید انتصاب یکی از فرزندان آستارا بعنوان فرماندار و تاسیس فرمانداری ویژه و تفویض اختیارات قایم مقامی استاندار و ادارات کل به فرماندار و ادارات بندر آستارا و تاسیس شبعات ادارات و حوزه انتظامی و دادگستری در بخش لوندویل . انشا الله آستارا برای فرزندان آستارا .....زنده باد جمهوری اسلامی ایران.
نویسنده و محقق اسماعیل اسدی دارستانی  کهنه سرباز 
@astarali



ژ"
نظرات() 
tinyurl.com
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 11:31 ق.ظ
Keep this going please, great job!
Bichara Previc
شنبه 31 فروردین 1398 10:08 ب.ظ
I needed to thank you for this very good read!! I certainly
enjoyed every little bit of it. I have you book-marked to check out
new things you post…
Andreas
شنبه 31 فروردین 1398 04:44 ب.ظ
I read this post fully on the topic of the difference of most recent and
preceding technologies, it's remarkable article.
Daniel Dantas
شنبه 31 فروردین 1398 12:34 ق.ظ
Every weekend i used to pay a quick visit this site, as i
want enjoyment, as this this website conations genuinely nice funny material
too.
Jacinto
جمعه 30 فروردین 1398 08:49 ب.ظ
This information is priceless. When can I find out more?
Leandro Martins de Almeida
پنجشنبه 29 فروردین 1398 02:29 ب.ظ
It's actually very complex in this active life
to listen news on Television, therefore I just use internet for that purpose, and take the hottest information.
Carlos Magno Nunes Barcelos
پنجشنبه 29 فروردین 1398 11:17 ق.ظ
For the reason that the admin of this website
is working, no doubt very soon it will be famous, due to its feature contents.
tinyurl.com
پنجشنبه 29 فروردین 1398 01:47 ق.ظ
What's up to every single one, it's truly a fastidious for me to go to see
this web site, it consists of important Information.
tinyurl.com
چهارشنبه 28 فروردین 1398 08:22 ق.ظ
Its like you learn my mind! You appear to understand a lot about
this, such as you wrote the e-book in it or something. I believe
that you just can do with some % to pressure the message home a
little bit, however other than that, this is fantastic blog.
A great read. I'll certainly be back.
http://musafir.org/about
چهارشنبه 28 فروردین 1398 07:35 ق.ظ
ルイヴィトン財布メンズ、ルイヴィトン財布レディース、ルイヴィトン財布 二つ折りコピー、ルイヴィトン三つ折財布コピー
http://vistaprops.com/office-espace-listings
چهارشنبه 28 فروردین 1398 07:34 ق.ظ
ブランド財布、ブランド時計など様々な有名スーパーコピーブランド偽物の幅広い商品を通販でご購入いただけます
Discover More
سه شنبه 27 فروردین 1398 03:48 ق.ظ
When I initially commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox
and now each time a comment is added I get several emails with
the same comment. Is there any way you can remove me from that service?

Many thanks!
my link
دوشنبه 26 فروردین 1398 02:48 ب.ظ
all the time i used to read smaller posts that as well clear their motive, and that is also happening with this post which I am reading here.
Noble
جمعه 23 فروردین 1398 05:18 ب.ظ
Thanks , I have just been searching for information about this
subject for a long time and yours is the best I've found out so far.
But, what in regards to the bottom line? Are you sure about
the supply?
best drill press brands
جمعه 23 فروردین 1398 02:08 ب.ظ
Great post. I will be facing some of these issues as well..
drill press centering tool
جمعه 23 فروردین 1398 01:55 ب.ظ
Spot on with this write-up, I really believe that this
web site needs a lot more attention. I'll probably be back again to see
more, thanks for the advice!
Cheryle
پنجشنبه 22 فروردین 1398 12:07 ب.ظ
It is in point of fact a nice and useful piece of info. I'm satisfied that
you just shared this helpful information with us.
Please keep us informed like this. Thank you for sharing.
Astoria Safety
چهارشنبه 21 فروردین 1398 02:50 ق.ظ
Write more, thats all I have to say. Literally, it seems
as though you relied on the video to make your point.
You clearly know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting videos to
your site when you could be giving us something informative to read?
Ara
سه شنبه 20 فروردین 1398 08:45 ب.ظ
I read this post completely regarding the difference of most up-to-date and preceding technologies,
it's remarkable article.
Kellye
یکشنبه 18 فروردین 1398 12:00 ب.ظ
Aw, this was a very good post. Spending some time and actual effort to create a really good article… but what can I say… I put things
off a whole lot and don't manage to get nearly anything done.
Veronica
یکشنبه 18 فروردین 1398 08:31 ق.ظ
It's remarkable in favor of me to have a site, which is useful in favor
of my experience. thanks admin
tinyurl.com
یکشنبه 18 فروردین 1398 07:18 ق.ظ
Hello this is kinda of off topic but I was wanting to know if blogs
use WYSIWYG editors or if you have to manually code with
HTML. I'm starting a blog soon but have no coding knowledge so I wanted to get guidance from someone with experience.
Any help would be greatly appreciated!
her latest blog
شنبه 17 فروردین 1398 02:27 ق.ظ
This is a topic that is close to my heart...
Many thanks! Exactly where are your contact details though?
http://tinyurl.com/y2zpurm5
جمعه 16 فروردین 1398 08:31 ب.ظ
Wow! In the end I got a webpage from where I can genuinely obtain valuable
information regarding my study and knowledge.
Leonardo Martins de Almeida
جمعه 16 فروردین 1398 07:49 ب.ظ
Great website. Lots of helpful information here.

I am sending it to several pals ans additionally sharing
in delicious. And obviously, thanks for your effort!
Deanna
جمعه 16 فروردین 1398 07:17 ب.ظ
With havin so much content and articles do you ever run into any
issues of plagorism or copyright violation? My blog has
a lot of completely unique content I've either created myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the
internet without my agreement. Do you know any solutions to help stop content from being stolen? I'd definitely appreciate
it.
Ferne
جمعه 16 فروردین 1398 11:40 ق.ظ
I do not even know how I ended up here, but I thought this
post was great. I don't know who you are but definitely you are going to a famous
blogger if you are not already ;) Cheers!
Rebecca
پنجشنبه 15 فروردین 1398 11:17 ق.ظ
After checking out a handful of the blog posts on your site,
I truly like your technique of writing a blog. I
added it to my bookmark site list and will be checking back soon. Please visit my web site as well and let me know
how you feel.
more info
پنجشنبه 15 فروردین 1398 04:48 ق.ظ
I am truly thankful to the holder of this web page who has shared this enormous piece of writing
at at this time.
judi bola
پنجشنبه 15 فروردین 1398 04:00 ق.ظ
Greetings from Los angeles! I'm bored to tears at work so
I decided to check out your blog on my iphone during lunch break.
I love the knowledge you provide here and can't wait to take a look
when I get home. I'm amazed at how fast your blog loaded on my
phone .. I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyways,
superb blog!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo