تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - 18سرلشکر ایران + عکس

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

18سرلشکر ایران + عکس

تاریخ:پنجشنبه 26 مهر 1397-03:16 ب.ظ

لازم به توضیح است شهدا سرلشكر بعداز شهادت یا بازنشستگی  یك درجه به انها در نیروهای مسلح اهدا می شود..


سپهبد شهید محمدولی قرنی- اولین فرمانده و ریس ستاد مشترك  جمهوری اسلامی ایران


قرنی

امیر سر لشكر شهید ولی الله  فلاحی ..فرماندهی كل قوا بعداز عزل بین صدر و فرمانده نزاجا و ستادمشتر ك ارتش

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/0/0f/Falahe1.jpg

امیر سرلشکر شهیدقاسم‌علی ظهیرنژاد اولین فرمانده نزاجا و ژاندامری جمهوری اسلامی و ریس ستاد مشترك اسبق و
ریاست گروه مشاوران نظامی فرماندهی کل نیروهای مسلح.براثر سكته مغزی  بر اثر صدمات جنگ فوت نمود.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/7/74/Zahei_nejad.jpg



امیرسپهبد شهید علی صیاد شیرازی: اولین جانشین ستاد کل نیروهای مسلح

56

امیر سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی: اولین  رییس ستاد کل نیروهای مسلح

IMAGE634160053436875000

سرلشکر غلامعلی رشید: جانشین فعلی ستاد کل نیروهای مسلح

IMAGE634869319731424187

امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی: فرمانده نیروی زمینی ارتش و در حال حاضر معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح

hasani-sadi

امیر سرلشکر عطا الله صالحی: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

386949_214



سردارسرلشکر محمدعلی جعفری: فرمانده کل سپاه پاسداران

IMAGE634422807077968750


امیردریابان علی شمخانی: فرماندهی نیروی دریایی ارتش و سپاه و ۸ سال وزیر دفاع و دبیر شورای امنیت ملی كشور

k1420

سردارسرلشکر سید یحیی صفوی: مشاورعالی مقام معظم رهبری در نیروهای مسلح

c5abb44d-960e-4a01-968a-979e8c807d9a

سردارسرلشکر مصطفی ایزدی: فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه

13910402000132_PhotoL

سردارسرلشکر محمد باقری: مسئول اطلاعات و عملیات ستادکل نیروهای مسلح

bagheri

امیرسرلشکر محمد سلیمی: فرمانده سابق کل ارتش

68355_107

سرلشکر علی شهبازی: فرمانده اسبق ارتش و عضو گروه مشاوران نظامی فرمانده معظم کل قوا

????? ??????? ????

سردارسرلشکر محسن رضایی : بیش از ۱۰ سال فرمانده کل سپاه و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

232


سردارسرلشکر قاسم سلیمانی: فرماندهی نیروی قدس سپاه، و پیش از آن فرمانده لشکر ۴۱ ثار الله کرمان

این سرلشكر كه فرمانده برون مرزی سپاه است لرزه برجان كاخ سفید و سران خاور میانه آنداخته است

 بطوریكه شبها شاهان عرب از ترس با محافظ می خوابند...این سرلشكر افسانه ای برای جهانیان شده است.. وی را جنرال سیلمانی خوانند

136-12

 سپهبد (رتبه 20)بازنشسته سپاه دكتر صفر نعیمی :سردار و جانباز(رتبه 20) بازنشسته سپاه و نماینده كنونی مجلس

http://safarnaeimi.com/wp-content/uploads/2015/01/7415911-300x221.jpg

تهیه و تحقیق : درجه دار بازنشسته ارتش اسماعیل اسدی دارستانی dardnews.ir









ژ"
نظرات() 
http://tinyurl.com/
جمعه 30 فروردین 1398 01:35 ب.ظ
Hi! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you I really enjoy reading
your blog posts. Can you suggest any other blogs/websites/forums
that go over the same subjects? Thank you!
http://tinyurl.com
پنجشنبه 29 فروردین 1398 01:06 ق.ظ
I was recommended this blog by my cousin. I am no longer
positive whether this submit is written by way of him as
no one else know such exact about my difficulty. You
are amazing! Thank you!
Grupo Coral
سه شنبه 27 فروردین 1398 11:50 ب.ظ
It's an awesome article for all the internet people; they will get advantage from it I am sure.
Leonardo Martins de Almeida
سه شنبه 20 فروردین 1398 07:30 ب.ظ
Hi there! Do you know if they make any plugins to assist with
SEO? I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good results.
If you know of any please share. Appreciate it!
Umanizzare
سه شنبه 20 فروردین 1398 01:00 ب.ظ
Howdy would you mind stating which blog platform you're using?
I'm going to start my own blog in the near future but I'm having a
hard time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.

The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I'm looking
for something unique. P.S My apologies for getting off-topic
but I had to ask!
Carlos Magno Nunes Barcelos
سه شنبه 20 فروردین 1398 04:02 ق.ظ
I like what you guys are up too. Such clever work and
exposure! Keep up the wonderful works guys I've added you
guys to my personal blogroll.
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
یکشنبه 18 فروردین 1398 10:59 ب.ظ
What i do not understood is in truth how
you are not actually a lot more neatly-liked than you may be right now.
You're so intelligent. You know thus considerably relating to this topic, made me
personally consider it from numerous numerous angles.
Its like women and men don't seem to be fascinated except it is something to accomplish with Lady gaga!
Your own stuffs nice. At all times maintain it
up!
Bichara Previc
یکشنبه 18 فروردین 1398 05:25 ب.ظ
Simply wish to say your article is as astonishing.
The clarity in your post is just nice and i could assume you are an expert on this subject.

Well with your permission allow me to grab your RSS feed to keep up to date with forthcoming
post. Thanks a million and please continue the gratifying work.
Donette
یکشنبه 18 فروردین 1398 05:01 ق.ظ
Thanks for ones marvelous posting! I really enjoyed reading it, you're a great author.
I will be sure to bookmark your blog and will come back someday.
I want to encourage one to continue your great work, have a nice day!
tinyurl.com
یکشنبه 18 فروردین 1398 12:28 ق.ظ
Wow, this article is pleasant, my younger sister is analyzing
these kinds of things, so I am going to convey
her.
Lionel
شنبه 17 فروردین 1398 03:13 ب.ظ
Wow! Finally I got a webpage from where I know how to really obtain valuable facts regarding my study
and knowledge.
Grupo Coral
پنجشنبه 15 فروردین 1398 08:17 ب.ظ
I enjoy what you guys are up too. Such clever work and coverage!
Keep up the very good works guys I've incorporated you guys
to my own blogroll.
http://tinyurl.com/y48vpxcy
پنجشنبه 15 فروردین 1398 08:36 ق.ظ
I think this is one of the most vital info for me.
And i am glad reading your article. But should remark on some general things, The web site style is great, the articles is really nice :
D. Good job, cheers
Leandro Martins de Almeida
چهارشنبه 14 فروردین 1398 03:54 ب.ظ
I constantly spent my half an hour to read this blog's articles all the
time along with a mug of coffee.
tinyurl.com
چهارشنبه 14 فروردین 1398 10:05 ق.ظ
Hi are using Wordpress for your blog platform?
I'm new to the blog world but I'm trying to get started
and create my own. Do you require any coding expertise
to make your own blog? Any help would be greatly appreciated!
Lacey
شنبه 10 فروردین 1398 09:31 ب.ظ
Excellent way of explaining, and nice article to obtain data on the topic of my presentation subject, which i am
going to present in school.
Leonardo Martins de Almeida
شنبه 10 فروردین 1398 07:29 ب.ظ
Today, I went to the beach front with my kids. I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She placed the
shell to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her
ear. She never wants to go back! LoL I know this is completely off topic but I had to tell someone!
Leandro Martins de Almeida
شنبه 10 فروردین 1398 01:12 ب.ظ
Heya terrific website! Does running a blog such as this require a lot of work?
I've virtually no expertise in computer programming but
I was hoping to start my own blog soon. Anyhow, should
you have any ideas or tips for new blog owners please share.
I know this is off subject however I just wanted to ask.

Many thanks!
Grupo Coral
جمعه 9 فروردین 1398 04:22 ب.ظ
Amazing blog! Do you have any recommendations for aspiring writers?
I'm hoping to start my own blog soon but I'm a little lost on everything.
Would you suggest starting with a free platform
like Wordpress or go for a paid option? There are so many options out
there that I'm totally confused .. Any recommendations? Appreciate it!
Bichara Previc
پنجشنبه 8 فروردین 1398 03:33 ب.ظ
A fascinating discussion is worth comment. I do
think that you need to write more on this subject matter, it might not be a taboo
matter but typically people don't discuss such topics.
To the next! Best wishes!!
Cliff
چهارشنبه 7 فروردین 1398 01:00 ب.ظ
obviously like your web site but you need to take a look at the spelling on several
of your posts. A number of them are rife with spelling problems
and I in finding it very bothersome to tell the reality then again I will certainly come
again again.
Bichara Previc
سه شنبه 6 فروردین 1398 12:14 ب.ظ
Now I am going to do my breakfast, once having my breakfast
coming over again to read further news.
http://tinyurl.com/y2vx2h4p
یکشنبه 4 فروردین 1398 09:34 ق.ظ
Appreciate the recommendation. Will try it out.
Eulah
جمعه 2 فروردین 1398 10:59 ق.ظ
I absolutely love your blog and find nearly all of your post's to be exactly I'm looking for.
Do you offer guest writers to write content for you? I
wouldn't mind writing a post or elaborating on a few of the subjects you write in relation to here.
Again, awesome web site!
Frieda
سه شنبه 28 اسفند 1397 10:57 ق.ظ
When someone writes an paragraph he/she keeps the image of a user in his/her mind that how a user can be
aware of it. Thus that's why this piece of writing is perfect.
Thanks!
Dedra
دوشنبه 27 اسفند 1397 05:47 ق.ظ
Hey there! Would you mind if I share your blog with my zynga group?
There's a lot of people that I think would really enjoy your content.
Please let me know. Thanks
tinyurl.com
جمعه 24 اسفند 1397 07:04 ق.ظ
Thanks , I've just been searching for information about this
subject for a long time and yours is the best I have came upon so far.
However, what in regards to the bottom line? Are you positive about the source?
tinyurl.com
دوشنبه 20 اسفند 1397 09:11 ب.ظ
Quality posts is the important to interest the
viewers to visit the web page, that's what this web page is providing.
Kendra
دوشنبه 20 اسفند 1397 08:05 ب.ظ
Magnificent site. A lot of useful information here. I'm sending it
to several friends ans additionally sharing in delicious.
And of course, thanks in your sweat!
Javier
دوشنبه 20 اسفند 1397 05:06 ب.ظ
When someone writes an article he/she keeps the thought of a user in his/her mind that how
a user can know it. Therefore that's why this paragraph is perfect.
Thanks!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo