تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - استمداد کمک از استاندار گیلان

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

استمداد کمک از استاندار گیلان

تاریخ:سه شنبه 24 مهر 1397-10:43 ب.ظ

لطفا دست ایرانی برسد دسترسی به مسولان دارد مشکل مرا مطرح کنند وحل کند.
تنها فرزندم پسرم محمدرضا اسدی دارستانی متولد 1376 فوق دیپلم معماری و نزدیک سه ماه است سربازی را تمام کرده است  اگر برایت مقدور است کمک کنید بیکار است بخدا دق کردم  تک فرزندم را در اسکله فرمانداری گمرک بیمارستان یا صنعت و معدن  یا یکی از ادارات آستارا  بعنوان حتی نیروی شرکتی استخدام بشود پسرم اهل هیچ حزب و گروه و حتی از سیاست نفرت دارد آروزم استخدام و دامادی وی است  لطفا اگر می توانی کمکم کن در آستارا  استخدامش درست کن. خلاصه وضعیت مرا هم می دانبد ضامن چند نفر ایستادم از حقوقم کسر می شود حتی پول نان خالی را ندارم دنبال کار هستم  بعداز خدا امیدم بشماست اادارستانی آستارا 09112850112
@astarali



ژ"
نظرات() 
tinyurl.com
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 03:22 ب.ظ
I was able to find good info from your blog posts.
tinyurl.com
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 05:51 ق.ظ
Your style is unique compared to other folks I've read stuff
from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I'll just
book mark this blog.
Angelo
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 12:09 ق.ظ
Hello, I enjoy reading all of your post. I like to write a little comment to support you.
http://tinyurl.com/yxm393ok
شنبه 31 فروردین 1398 04:21 ق.ظ
Hello mates, its fantastic article on the topic of tutoringand completely defined, keep
it up all the time.
tinyurl.com
شنبه 31 فروردین 1398 12:34 ق.ظ
First off I would like to say wonderful blog! I had a quick question which I'd like to ask if you don't mind.
I was interested to know how you center yourself and clear your mind prior to writing.
I've had a difficult time clearing my thoughts in getting my thoughts out there.
I truly do enjoy writing however it just seems like the first 10
to 15 minutes are lost simply just trying to figure
out how to begin. Any ideas or hints? Kudos!
Rodney
جمعه 30 فروردین 1398 06:19 ب.ظ
You actually make it appear really easy together with your presentation but I to find this topic to be actually one
thing that I feel I'd by no means understand. It seems
too complicated and extremely extensive for me. I'm having a look ahead on your next post, I will try to get the grasp of it!
tinyurl.com
جمعه 30 فروردین 1398 12:47 ب.ظ
Every weekend i used to visit this web page, as i want enjoyment, as this this website conations actually nice funny data too.
tinyurl.com
جمعه 30 فروردین 1398 07:39 ق.ظ
you're actually a good webmaster. The web site loading pace is incredible.
It seems that you are doing any unique trick.
In addition, The contents are masterpiece. you have performed a excellent
activity in this matter!
Daniel Valente Dantas
پنجشنبه 29 فروردین 1398 04:15 ب.ظ
Hi there very nice site!! Guy .. Excellent .. Amazing .. I will bookmark your blog and take
the feeds also? I am glad to seek out a lot of helpful information right here in the put up, we need develop more techniques in this regard, thank you for sharing.
. . . . .
tinyurl.com
پنجشنبه 29 فروردین 1398 05:13 ق.ظ
Highly energetic article, I liked that bit. Will there
be a part 2?
tinyurl.com
پنجشنبه 29 فروردین 1398 01:41 ق.ظ
It's not my first time to pay a visit this website, i am visiting this
site dailly and obtain fastidious facts from here every day.
Grupo Coral
چهارشنبه 28 فروردین 1398 12:55 ق.ظ
We're a bunch of volunteers and starting a brand new scheme in our community.
Your web site provided us with useful info to work on.
You have performed an impressive activity and our entire
neighborhood shall be thankful to you.
minecraft
شنبه 24 فروردین 1398 12:50 ب.ظ
Asking questions are truly nice thing if you are not understanding
something completely, but this piece of writing offers fastidious understanding even.
tinyurl.com
پنجشنبه 22 فروردین 1398 10:21 ق.ظ
Paragraph writing is also a fun, if you know after that you can write or
else it is complicated to write.
tinyurl.com
سه شنبه 20 فروردین 1398 02:42 ق.ظ
This design is spectacular! You obviously know how to keep
a reader amused. Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost...HaHa!) Great job.
I really enjoyed what you had to say, and more than that,
how you presented it. Too cool!
Carlos Magno Nunes Barcelos
دوشنبه 19 فروردین 1398 10:46 ب.ظ
I constantly spent my half an hour to read this weblog's content everyday along with a cup of coffee.
tinyurl.com
دوشنبه 19 فروردین 1398 07:40 ق.ظ
In fact no matter if someone doesn't understand afterward
its up to other people that they will assist, so
here it happens.
tinyurl.com
دوشنبه 19 فروردین 1398 06:52 ق.ظ
You ought to be a part of a contest for one of the best websites
online. I will recommend this blog!
Rodrigo Branco
جمعه 16 فروردین 1398 09:15 ق.ظ
I really like what you guys are usually up too.
Such clever work and exposure! Keep up the wonderful works guys I've you guys to blogroll.
Marina
جمعه 16 فروردین 1398 06:33 ق.ظ
Thanks for sharing your thoughts on استمداد. Regards
http://tinyurl.com/y5w9vgjy
جمعه 16 فروردین 1398 02:04 ق.ظ
Nice weblog here! Also your website lots up very fast!
What web host are you using? Can I get your associate link for your host?
I wish my site loaded up as quickly as yours lol
Grupo Coral
پنجشنبه 15 فروردین 1398 11:38 ب.ظ
Hey! I know this is somewhat off topic but I was wondering if you knew where I could find a
captcha plugin for my comment form? I'm using the same blog platform as yours and I'm
having trouble finding one? Thanks a lot!
http://tinyurl.com
پنجشنبه 15 فروردین 1398 05:13 ق.ظ
Great beat ! I would like to apprentice even as you amend your website,
how could i subscribe for a weblog web site?
The account aided me a acceptable deal. I have been a
little bit familiar of this your broadcast provided vivid transparent idea
Genie
چهارشنبه 14 فروردین 1398 09:36 ب.ظ
It's genuinely very complex in this active life to listen news on Television,
therefore I only use web for that reason, and take the most up-to-date news.
Rodrigo Branco
چهارشنبه 14 فروردین 1398 12:26 ق.ظ
Good post. I learn something totally new and challenging on sites
I stumbleupon everyday. It's always helpful to read through articles
from other writers and practice a little something from their sites.
http://tinyurl.com/
سه شنبه 13 فروردین 1398 05:22 ب.ظ
Right now it appears like Expression Engine is the best blogging platform out there right now.
(from what I've read) Is that what you are using on your blog?
http://tinyurl.com/y5do7l3o
سه شنبه 13 فروردین 1398 12:43 ق.ظ
I know this web page offers quality depending posts and additional information, is there any
other web page which offers these things in quality?
Rodrigo Branco
دوشنبه 12 فروردین 1398 05:54 ب.ظ
I always spent my half an hour to read this web site's articles
all the time along with a mug of coffee.
Gilda
دوشنبه 12 فروردین 1398 11:55 ق.ظ
hey there and thank you for your information – I've certainly picked up
something new from right here. I did however expertise some technical points using this web site, as I experienced to reload the website a lot of
times previous to I could get it to load properly. I had been wondering if your web hosting is OK?
Not that I'm complaining, but sluggish loading instances times will very frequently
affect your placement in google and could damage your high quality score if advertising and marketing
with Adwords. Well I'm adding this RSS to my e-mail and could look out for much more of your respective fascinating content.

Make sure you update this again soon.
Bichara Previc
دوشنبه 12 فروردین 1398 03:11 ق.ظ
Pretty section of content. I simply stumbled upon your blog and in accession capital to claim that I acquire in fact loved account your weblog posts.
Any way I'll be subscribing on your augment and even I fulfillment
you access persistently quickly.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo