تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - كاندیدای مطرح دوره یازدهم مجلس - حوزه انتخابیه بندر آستارا

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

كاندیدای مطرح دوره یازدهم مجلس - حوزه انتخابیه بندر آستارا

تاریخ:دوشنبه 14 خرداد 1397-09:10 ب.ظ

كاندیدای مطرح دوره یازدهم  مجلس - حوزه انتخابیه بندر آستارا
1- دكتر میر آرمان واعظی  (فرزند آستارا )  مدیر كل شیلات اردبیل  نخبه علمی كشور .
2- جلیل كریم نژاد  جانشین اسبق سپاه آستارا و جانباز فعال سیاسی
3- دكتر بیژن خالقوردی پور  معلم و ریس اسبق اداره صنعت و معدن و تجارت آستارا  و استاد دانشگاه و از خیرین مطرح آستارا
4- دكتر غلامرضا مرحبا  كارمند ارشد بانك مركزی  فرزند شهید  دومین رای را در انتخابات دوره دهم كسب كرد
5- دكتر فرهاد دلق پوش  نماینده اسبق آستارا  مدیر كل صنعت و معدن و تجارت گیلان
6- دكتر ولی داداشی  نماینده یازدهم مجلس  و استاد حوزه و دانشگاه
7-دكتر صفر نعیمی رز نماینده دوره نهم آستارا  و وكیل پایه یك تهران و جانباز
8- دكتر بختیار حیدرنیا  پزشك و ریس اسبق بهداشت و درمان آستارا
9-  مهدی رحیم پور  ورزشكار ملی  و كارمند اسكله آستارا  و فرزند جانباز
10- توحید كرمزاده   كارمند ارشد بخشداری لوندویل آستارا
11-  دكتر رامین حاجی امیر ی  استاد دانشگاه  و كارمند اداره ثبت و احوال و نخبه علمی كشور
12-  فرزام ساسانیان فعالین مذهبی و اجتماعی . محیط زیست  و سیاسی شهرستان
13- مهندس یاسر طراری  فعال سیاسی و اجتماعی
14-دكتر فرشاد پور افقی   معلم و ریس اداره بهزیستی آستارا و شورای اسلامی شهر آستارا و شورای عالی استانها قبلی
15- مهندس علی رضا نعمتی  فرمانده اسبق سپاه آستارا و جانباز فعال سیاسی و اجتماعی
16- دكتر فرهاد محسنی  عضو شورای اسلامی شهر آستارا
17-دكتر كیوان اسد پور  فرماندار اسبق آستارا  و مدیر كل اسبق هلال احمر گیلان و معاون بنیاد شهید گیلان
18- مهندس سید عبدالعظیم تقویی  ریس دفتر نماینده دوره نهم  جانباز و برادر شهید و بازنشسته سپاه
19- حجت الاسلام وحید ایدون فعال سیاسی و اجتماعی و مذهبی و از خیرین مطرح آستارا
20-سخاوت سیلمان نژاد  معاون اداره صنعت و معدن و تجارت آستارا  و ریس اسبق اداره ورزش و جوانان آستارا
21- مهندس كورش پاك بین  از فعالین سیاسی و اجتماعی و اقتصادی   و از خیرین مطرح آستارا  و از نخبگان علمی و صنعت نفت كشور
22- مهندس امیر ظفری
23- دكتر پدرام هاشمی  استاد دانشگاه
24- مهندس میثم الوان پور جانباز هفتاد درصد و عضو شورای اسلامی آستارا
25-علی پویا  معلم و فعال سیاسی و اجتماعی
26- میثم ضارب نیا  ریس دفتر نماینده دوره هشتم مجلس  و كاندیدا نفر دوم در انتخابات دوره نهم مجلس در آستارا
27- سیاوش كریم نژاد  عضو اسبق شورای شهر آستارا و شهردار اسبق حویق  و جانباز بازنشسته سپاه
28- دكتر كیكاووس فتعلی زاده  بازنشسته كشوری و استاد دانشگاه عضو اسبق شورای شهر آستارا
29-شاپور مرحبا  سه دوره نماینده ادوار آستارا
30-خلیل توشه سرهنگ جانباز بازنشسته سپاه و فعال سیاسی و اجتماعی
31-مهندس عباس زارعتكار  فعال سیاسی و اجتماعی
32- مهندس امید گرویان  كارمند گمرك آستارا
33-دكتر داریوش حشمت
34- مهدی كامیابی
35-  دكتر عسگر غنی بازنشسته وزارت دفاع نخبگان علمی كشور
36- مهندس امین صد ق نژاد   كارمند دولت
37- اسماعیل اسدی  دارستانی  فعال حقوق بشر و محیط زیست و نویسنده و محقق پنچ كتاب و بازنشسته ارتش
38- رحیم مهدی زاده  فرمانده اسبق نیروی انتظامی آستارا معروف به داماد آستارایی
39- مهندس الیاس پو واجد  نخبه علمی كشور  فعال اجتماعی و مذهبی و سیاسی  آستارا و فرزند روحانی معروف آستارا
40- حسین دهزادگان  معلم و فعال مذهبی و سیاسی  شهرستان آستارا
41- یوسف پو واجد  ریس اسبق صندوق كار آفرینی آستارا  و معاون مدیر كل صندوق كار آفرینی استان گیلان و فعال سیاسی و اجتماعی و مذهبی  و فرزند علی پور واجد معاون اسبق سیاسی  فرماندار آستارا
كاندیدا مطرح  مجلس خبرگان رهبری از   دوره بعدی
آیت الله هادی پور واجد





ژ"
نظرات() 
Michelle
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 04:30 ب.ظ
Hi! I'm at work browsing your blog from my
new iphone! Just wanted to say I love reading through your blog
and look forward to all your posts! Carry on the outstanding work!
Peter
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 03:30 ب.ظ
Hi, just wanted to mention, I enjoyed this article.
It was helpful. Keep on posting!
Antoine
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 03:16 ب.ظ
For newest information you have to go to see web and on internet I found this
web site as a best site for most up-to-date updates.
Warren
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 02:58 ق.ظ
It's a shame you don't have a donate button! I'd most certainly donate to this outstanding blog!
I suppose for now i'll settle for bookmarking and adding your RSS feed
to my Google account. I look forward to fresh updates and will talk about this website with
my Facebook group. Talk soon!
Fernanda Lara Tórtima
شنبه 31 فروردین 1398 05:53 ب.ظ
Hey! I know this is kinda off topic however , I'd figured I'd ask.
Would you be interested in exchanging links or maybe guest authoring a blog article or vice-versa?
My website discusses a lot of the same subjects as yours and I
feel we could greatly benefit from each other.
If you're interested feel free to shoot me an email. I look forward to hearing from you!
Great blog by the way!
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
جمعه 30 فروردین 1398 08:36 ق.ظ
Good site you've got here.. It's hard to find high quality
writing like yours nowadays. I seriously appreciate people like
you! Take care!!
http://tinyurl.com/y9v94pqj
جمعه 30 فروردین 1398 05:00 ق.ظ
Does your website have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd like to shoot you an email.
I've got some ideas for your blog you might be interested in hearing.
Either way, great blog and I look forward to seeing it improve over time.
Anthony
پنجشنبه 29 فروردین 1398 11:07 ب.ظ
This is a topic that's close to my heart... Thank you!

Where are your contact details though?
Samantha
پنجشنبه 29 فروردین 1398 09:01 ب.ظ
Good day! This is my first visit to your blog! We are a group of volunteers
and starting a new project in a community in the same niche.

Your blog provided us beneficial information to work on. You
have done a wonderful job!
Monty
پنجشنبه 29 فروردین 1398 01:33 ب.ظ
Howdy! Someone in my Facebook group shared this website with us
so I came to give it a look. I'm definitely loving the information.
I'm book-marking and will be tweeting this to my followers!
Outstanding blog and fantastic design and style.
tinyurl.com
پنجشنبه 29 فروردین 1398 04:50 ق.ظ
Excellent way of explaining, and fastidious article to get facts regarding my presentation subject matter, which i am going to convey in academy.
Grupo Coral
چهارشنبه 28 فروردین 1398 12:58 ب.ظ
I know this if off topic but I'm looking into starting my own weblog and was
wondering what all is needed to get set up? I'm assuming having a
blog like yours would cost a pretty penny? I'm not very
web savvy so I'm not 100% positive. Any recommendations
or advice would be greatly appreciated. Thank you
Carlos Magno Nunes Barcelos
چهارشنبه 28 فروردین 1398 02:13 ق.ظ
I am really loving the theme/design of your website.
Do you ever run into any internet browser compatibility
issues? A couple of my blog audience have complained
about my site not operating correctly in Explorer but looks great
in Opera. Do you have any recommendations to help fix this problem?
Carlos Magno Nunes Barcelos
سه شنبه 27 فروردین 1398 10:56 ق.ظ
Hello, I enjoy reading through your article.

I like to write a little comment to support you.
Leandro Martins de Almeida
یکشنبه 25 فروردین 1398 04:58 ق.ظ
Remarkable! Its actually awesome piece of writing, I have got much clear idea about
from this article.
Lashawn
شنبه 24 فروردین 1398 03:48 ب.ظ
Great weblog here! Additionally your website rather a lot up very fast!
What web host are you using? Can I am getting your associate hyperlink on your host?
I desire my website loaded up as fast as yours lol
Bichara Previc
جمعه 23 فروردین 1398 09:41 ق.ظ
When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time a comment is added
I get three e-mails with the same comment.
Is there any way you can remove people from that service?
Many thanks!
Janna
پنجشنبه 22 فروردین 1398 02:43 ب.ظ
After I initially commented I seem to have clicked the -Notify me
when new comments are added- checkbox and from now on every time a comment is added
I get 4 emails with the same comment. Is there a way you are able to remove
me from that service? Cheers!
Fernanda Lara Tórtima
سه شنبه 20 فروردین 1398 08:23 ب.ظ
I read this paragraph completely regarding the difference of most recent and preceding technologies, it's amazing
article.
Rosalinda
سه شنبه 20 فروردین 1398 09:19 ق.ظ
Good way of describing, and fastidious post to obtain information about my presentation focus, which
i am going to present in university.
Bichara Previc
سه شنبه 20 فروردین 1398 06:20 ق.ظ
What a material of un-ambiguity and preserveness of valuable
familiarity about unexpected feelings.
Grupo Coral
دوشنبه 19 فروردین 1398 01:40 ق.ظ
Right now it looks like BlogEngine is the preferred blogging platform
out there right now. (from what I've read) Is that what you're using on your blog?
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
یکشنبه 18 فروردین 1398 02:18 ق.ظ
I like the helpful information you provide for your articles.
I'll bookmark your weblog and test once more right here regularly.
I'm fairly sure I will be informed a lot of new stuff right right here!
Best of luck for the following!
Leonardo Martins de Almeida
شنبه 17 فروردین 1398 06:42 ق.ظ
I read this piece of writing completely on the topic of the difference of most recent and earlier
technologies, it's amazing article.
tinyurl.com
پنجشنبه 15 فروردین 1398 12:58 ب.ظ
Good post but I was wanting to know if you could write a litte more on this subject?
I'd be very grateful if you could elaborate a little bit further.
Bless you!
Bichara Previc
چهارشنبه 14 فروردین 1398 02:36 ب.ظ
Can you tell us more about this? I'd like to find out some additional information.
Leandro Martins de Almeida
چهارشنبه 14 فروردین 1398 02:18 ب.ظ
Hello i am kavin, its my first occasion to commenting anywhere, when i read this paragraph i thought i could also create
comment due to this brilliant paragraph.
Grupo Coral
دوشنبه 12 فروردین 1398 06:57 ق.ظ
It's amazing in favor of me to have a web page, which is
helpful in favor of my experience. thanks admin
Grupo Coral
یکشنبه 11 فروردین 1398 01:00 ب.ظ
Saved as a favorite, I love your website!
Brooks
یکشنبه 11 فروردین 1398 07:27 ق.ظ
Simply want to say your article is as astounding. The clearness
in your post is simply cool and i can assume you are an expert
on this subject. Fine with your permission allow me to grab your feed to keep up to date with forthcoming post.
Thanks a million and please carry on the gratifying work.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo