به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - نسخه های مبهم نماینده آستارا برای رئیس جمهور و استاندار گیلان!

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

نسخه های مبهم نماینده آستارا برای رئیس جمهور و استاندار گیلان!

تاریخ:چهارشنبه 29 فروردین 1397-12:14 ب.ظ

روزنامه سوال جواب در شماره چهارشنبه 29 فروردین ماه، مطلبی در قسمت سرمقاله با عنوان نسخه های مبهم نماینده آستارا برای رئیس جمهور و استاندار گیلان! به قلم کریم خورسندی منتشر کرده است.

از آنجایی که سخنوری و توانایی طرح و بیان مشکلات از فاکتورهای مهمی است که هر نماینده مجلس باید از آن برخوردار بوده و رسیدگی به مهمترین امور حوزه انتخابیه و رفع مشکلات مردم از اوجب واجبات است که خوشبختانه در مورد نمایندگان گیلان این موضوع تا حدود زیادی صدق می کند؛ ضمن اینکه دفاع از حقوق مردم حوزه انتخابیه، تصویب قوانین رهگشا و کسب امتیاز برای شهرستان های مربوطه از دیگر موارد قابل ذکر است که البته در این مقال قصد پرداختن به آنها را نداریم.
اما آنچه که باعث شد در این خصوص قلم فرسایی کنیم مصاحبه های نماینده آستارا با رسانه ها طی هفته های اخیر است که نوک پیکان حملات ایشان به دولت و نماینده دولت در استان گیلان می باشد. دکتر داداشی که یکی از جوانترین نمایندگان ادوار استان و حتی شاید کشور باشد، خوشبختانه از اقبال و محبوبیت خوبی نیز در استان برخوردار است و به لحاظ همان جوان بودنی که در بالا بدان اشاره کردم مردم انتظار بیشتر و بهتری از وی دارند اما نماینده آستارا در مصاحبه های اخیرش واکنش های تندی علیه دولت داشته و شدت عمل به خرج داده و با زیر سوال بردن عملکرد دولت بر انتصاب مدیران در دستگاه های اجرایی تذکر داده و عنوان کرده که باید انتصاب ها بر اساس تخصص و تعهد بوده و نباید بر اساس تصمیمات حزبی و جناحی این موضوع مهم انجام شود!
دکتر داداشی در گفتگویی ضمن اینکه دولت را متولی اشتغال جوانان و جامعه دانسته یادآور می شود که آقای روحانی و دولت ایشان تاکنون نتوانسته به وعده های خود در این خصوص جامع عمل بپوشاند و ضمن افزایش نگرانی مردم در حال حاضر دولت و مسئولین سردرگم شده و نمی دانند چه کار می کنند! ...
وی در بخش دیگری از مصاحبه اش به کم رنگ شدن موضوع مبارزه با فساد، مشکلات سیستم بانکی و عدم توجه به سرمایه گذاری اشاره کرده و گفته که مردم آستارا از بی مهری های برخی از مسئولین گیلان گله دارند و خطاب به رئیس جمهور می گوید: با اینکه بیش از 30 درصد مردم آستارا به شما رای داده اند، انتظار می رود در انتصاب استاندار گیلان دقت لازم را به خرج می دادید و فردی را به عنوان استاندار گیلان بر می گزیدید که درایت سیاسی داشته و دستان پینه بسته کشاورزان گیلانی را دیده باشد و ...
نماینده آستارا با اینکه صراحت لهجه دارد و مسایل و مشکلات را بی پیرایه و رک می گوید، ولی باید بپذیرد که انتصاب استانداران در سراسر کشور حق طبیعی دولت است و دکتر روحانی حق دارد برای توسعه کشور از نیروهای متعهد و مجرب خود بهره گیرد.
اعتقاد داریم در شرایط موجود آقای داداشی نباید در مورد انتصاب استاندار گیلان که بیش از 6 ماه از آن سپری شده، بدین شکل واکنش نشان داده و جبهه بگیرد و به بایدها و نبایدهای انتخاب دکتر سالاری برای سمت استانداری گیلان بپردازد، چرا که وی به عنوان یک مدیر غیربومی از بوشهر به گیلان آمده و انتظار برای رفع همه مشکلات طی همین مدت کوتاه بی انصافی است؛ بدین منظور ضمن احترام به دیدگاه های دکتر داداشی معروض می داریم که انسجام و اتحاد همه مدیران و مسئولان برای پیشبرد اهداف، توسعه و ترقی استان این روزها به شدت احساس می شود و قطعا چنین واکنش هایی، وحدت موجود را از بین برده و باعث اخلال در اجرای فعالیت های جاری می شود؛ پس مناسب است به جای نوشتن نسخه های ناخوانا و مبهم، دردها و مشکلات مردم و جامعه را بهتر ببینم و در کنار هم به رفع آنها و زدودن نقایص موجود اهتمام داشته باشیم.


ژ"
نظرات() 
quest bars cheap
جمعه 19 مهر 1398 03:41 ب.ظ
Today, I went to the beach front with my children. I
found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She placed the shell
to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her
ear. She never wants to go back! LoL I know this is totally
off topic but I had to tell someone!
newspaper font google docs
جمعه 12 مهر 1398 05:27 ق.ظ
Whats up are using Wordpress for your site platform?
I'm new to the blog world but I'm trying to get started and set up my own. Do you require any
coding expertise to make your own blog? Any help would be greatly appreciated!
Treatment centers
چهارشنبه 27 شهریور 1398 10:35 ب.ظ
I was looking for the same information by stumbling over a couple of different web page.
Thanks for such info.
plenty of fish dating site
سه شنبه 22 مرداد 1398 06:35 ب.ظ
What you published was very logical. However, consider this,
what if you wrote a catchier title? I ain't saying your information isn't good., but what if you added a title that makes people
want more? I mean درد نیوز - نسخه های مبهم نماینده
آستارا برای رئیس جمهور و استاندار گیلان!
is a little boring. You could peek at Yahoo's
front page and note how they create article
headlines to get people to open the links.

You might add a related video or a picture or two to
grab readers interested about what you've got to say. Just my opinion, it could make your website
a little livelier.
http://tinyurl.com
دوشنبه 10 تیر 1398 08:59 ب.ظ
Touche. Great arguments. Keep up the good spirit.
http://bit.ly/
سه شنبه 4 تیر 1398 09:53 ق.ظ
Oh my goodness! Awesome article dude! Many thanks, However I am going through
difficulties with your RSS. I don't understand
the reason why I am unable to subscribe to it. Is there anybody
else getting the same RSS problems? Anyone that knows the solution will you kindly
respond? Thanx!!
mojang minecraft download
جمعه 27 اردیبهشت 1398 07:11 ب.ظ
Great article, totally what I wanted to find.
how to download minecraft
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 09:10 ق.ظ
Howdy, i read your blog from time to time and i
own a similar one and i was just wondering if you get a lot of spam comments?

If so how do you stop it, any plugin or anything you can recommend?
I get so much lately it's driving me mad so any assistance is very much appreciated.
gamefly
شنبه 14 اردیبهشت 1398 05:20 ب.ظ
Hello mates, its fantastic piece of writing regarding teachingand entirely explained, keep it up all the time.
minecraft
پنجشنبه 22 فروردین 1398 02:28 ق.ظ
Hmm it looks like your blog ate my first comment (it was extremely long) so I guess
I'll just sum it up what I had written and say, I'm thoroughly enjoying
your blog. I too am an aspiring blog writer but I'm still new to the whole
thing. Do you have any helpful hints for first-time
blog writers? I'd certainly appreciate it.
minecraft
چهارشنبه 21 فروردین 1398 09:34 ق.ظ
Hi there, I discovered your web site by way of Google while looking for
a comparable topic, your website came up, it appears great.
I've bookmarked it in my google bookmarks.
Hi there, simply was aware of your weblog via Google, and located that it is truly informative.
I am going to be careful for brussels. I'll appreciate if you proceed this in future.
Many other folks will probably be benefited out of your writing.
Cheers!
minecraft
سه شنبه 20 فروردین 1398 05:54 ب.ظ
I have read a few just right stuff here. Certainly value bookmarking for revisiting.
I wonder how so much attempt you set to make one of these fantastic informative website.
tinyurl.com
سه شنبه 20 فروردین 1398 03:26 ق.ظ
Incredible quest there. What occurred after? Thanks!
What Equipment is Needed for Sling TV
دوشنبه 28 آبان 1397 02:47 ب.ظ
each time i used to read smaller content which also clear their
motive, and that is also happening with this article which I am reading here.
descargar facebook
دوشنبه 14 آبان 1397 10:37 ق.ظ
Descargar facebook http://twitter.com/descargar_hq descargar facebook
Very good article. I certainly appreciate this website.
Thanks! Descargar facebook http://twitter.com/descargar_hq descargar facebook
minecraft secret free download
پنجشنبه 26 مهر 1397 10:56 ب.ظ
What's up, the whole thing is going sound here and ofcourse
every one is sharing data, that's genuinely excellent, keep up writing.
tinder dating site
سه شنبه 24 مهر 1397 02:09 ب.ظ
Excellent blog here! Also your site loads up fast!
What host are you using? Can I get your affiliate link to your host?
I wish my website loaded up as fast as yours lol
minecraft
پنجشنبه 12 مهر 1397 09:13 ق.ظ
hey there and thank you for your info – I have definitely picked up something new from right here.
I did however expertise a few technical issues using this site, since I experienced to reload the website lots of times previous to I could get it to load correctly.
I had been wondering if your web host is OK? Not that I am complaining, but sluggish loading instances
times will very frequently affect your placement in google and could
damage your quality score if ads and marketing with Adwords.
Anyway I am adding this RSS to my e-mail and can look out for much more of your
respective exciting content. Make sure you update this again soon.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo



ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو